Rabu, 19 April 2017

DUIT YASSIN TOK DAGANG

























Yang ni ..... tak yah cong tok... yang ini jenis tang di buru semenjak tok jadi broker brg mistik dulu dulu semenjak tahun 2006

Orang tua bongkok tu memang glamer untuk medium TARIK DUIT..... owh tok hampir terlupa adanya orang tua ini.. sepatutnya tok lunsumkan semua siling ini Rm 2000 bukan 1000, tapi tidak apa, tok ikhlaskan kerana terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata binasa. 

Tak percaya siling ini menjadi rebutan?... x percaya sudah lah, tak guna tok paksa org percaya.. tapi kalau ke depan di masa halaman ini sudah jauh terkebelakang nak bertanya semula, kemungkinan ketika itu tok akan berat untuk memaharkannya. 

Tok berniaga batu apa pun, ikut gerak tok.. bila dan untuk apa.. tok x melihat pasaran dan permintaan, kerana tok lebih percayakan Allah..bukan percaya kepada pasaran, dan alhamdulillah tok lihat ramai pesaing pesaing tok di FB juga menonton blog ini setiap hari bagi melihat item apakah yang top dan mendapat permintaan tinggi, jika mereka ada mereka juga akan meniagakannya. Ibaratnya blog ini umpama kamus barang mistik.. 

So....?... terpulang kepada anda.. macma tok kata lah, tok tak kisah ia di mahar atau tidak yang utama tok dah ikut gerak Allah menggerakkan tok memasukkan item ini di halaman.. nak atau tidak itu pada gerak anda pula bagaimana. 


Kod Produk : DYTD 19417
Bentuk : Siling Pitih Org Tua + Cerek
MAHAR : RM 1000

* Boleh bayar 2x untuk 2 bulan


3 ulasan:

  1. Salam tok. Saya lock 1A ya. Saya bayar 2x utk 2 bulan ya tok.

    BalasPadam
  2. Salam tok. Utk 1A masih ada tak tok? Kalau masih, saya akan buat bayaran hari minggu ni skali dgn item lain.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN