Khamis, 13 April 2017

KEMENYAN JIN 9 TENGKORAK (KUANTITI: 4)






Kemenyan Jin atau candu Jin atau MADAT.... kenapa di panggil candu. setau tok dan pernah tok lihat depan mata, org kerasukan memakan benda ni macam kunyah chewing gum. 

Item ini bersaiz ke dua terbesar , ada saiz sederhana kecil dan kecil. dan kita hanya ada 3 sahaja dalam simpanan, kebetulan tu hari ada sorang sahabat offline nak order, jadi tok menempahnya dengan beberapa perkara dan item lain, dah alang alang kan..

Kemenyan jin di gunakan di dalam pembuatan minyak dengan cara memotong hujungnya dan membakar timah sarungnya sehingga panas, ia akan keluar mengalir , ada yang memotongnya kepada bahagian kecil .,.. market di bazar karat bagi tiub kecil 3 tengkorak sahaja dah Rm 600. Kalau anda boleh dapat murah lagi dipersilakan. item ni bagus sebagai sebuah koleksi dan di simpan sebagai sebuah medium bakal di minta di masa hadapan. 

Yang atas ni berapa tengkorak, cer kira... tapi harga masih di kira murah dari yang di jual di Bazar iaitu 3 tengkorak RM 600... 

Ada 3 sahaja, jangan order lebih atau tetiba masukkan duit dan minta kami dapatkan segera... kalau masuk duit kami amik, barang belum tentu bila lagi akan dapatnya


Kod Produk : KEMENYAN JIN 
Bentuk : Kemenyan/candu/Madat jin
Kuantiti : 4 Sahaja
MAHAR : RM 200

Harga lama sejak 5 tahun lepas

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN