Ahad, 23 April 2017

KRISTAL BIRU









Kristal Biru. 

Datangnya dari celahan batu batuan di sekayu semasa tok mandi manda selepas berzikir lebih kurang, wallahualam, samada batu ni ada orang tercicir dari cincinnya, samada tercicir dari simpanan orang lain, Tapi fidyahnya lebih kurang sudah tok bayarkan di masjid untuk menebusnya sekiranya ia hak milik orang, tapi tok yakin... Ia bukan kerana keciciran... kerana tok dah biasa dah dapat macam ni , celah celah batu. fidyah tu sedekah tok atas batu ini sekiranya ia mampu memberikan kebaikan kepada bakal pemiliknya. 

Jenis ini bagus di dalam :

Kewibawaan tinggi, insyallah

penaik aura diri dan barang lain.




Ada orang tanya tok...apa dia wibawa tu, tak paham la..... hurm...... 

Wibawa ni tajuk besar kepada :

Penunduk 

Pengaruh

Pelarisan

Org tunduk dan segan

Kata Kata Di turuti

Kemuliaan. 




Pernah anda jumpa orang besar besar?...... 


Ada 2 jenis orang besar besar ........


1 yang kita lihat kecikkkkk je kat mata kita, tapi berlagaknya Nauzubillah... jenis ni selalunya pengaruhnya tak seimbang.... anda boleh lihat Menteri kita A.M....... Dia kata apa pun jadi bahan jenaka, la ni lepas mana dah?... x nampak sangat dah dalam TV. 

Yang ke- 2 jenis orangnya nampak BESAR di mata kita.... dia buat salah apa pun... orang tak boleh cantas dia..... anda tahu sendiri je la ok. Ni contoh sahaja. 


Kenapa tak boleh sedangkan dia manusia, dan kuasa manusia ni setinggi mana pun mampu kita cantas?....

Ya , dalam TV kita boleh la nak kutuk, cuba jumpa berdepan.. tangan kita akan automatik hulur nak salam...KENAPA?.......


Ia adalah kerana WIBAWA........ 

Minta maaf jika ada yang kata pakai bomo la apa la... tu semua tak boleh di terima.... Tapi kalau org kata dia buat nak nampak wibawa..ya tok muda mampu menerima kenyataan itu. 


WIBAWA ni skopnya besar dan luas.... bukan sekecil kecil perkara.. dan bukan juga untuk di pakai orang biasa... 

ia MESTI di pakai orang yang ada anak buah, boss boss, majikan majikan, pengarah2 atau penyeli yang ada pekerja bawahan. Sekecil kecil ketua keluarga bagi isteri dan anak anak. 

WAJIB ada WIBAWA.


Takda WIBAWA takda HORMAT....

Takda HORMAT beerti.. tiada kehidupan.... 

Nak berniaga pun x laku kalau org tengok kita Kecikkkkkk aje macam AM tu. 


Macam mana dari Kecikkkkkkkk macam tu kita nak nampak diri kita BESAR di mata orang?.....


Itulah Kegunaan Kristal Biru......... Yang dok p cari delima buat apa, zamrud buat apa... delima ni org kaya pakai, org biasa pun pakai.... org kaya beli RM 3000.... org biasa beli RM 1000.......... Penjual sama saja........ Faham maksud tok?..............Zamrud pun sama........ org kaya takda chance nak mintak kurang maka kena beli RM 5000... org biasa kena org utara pula pandai mengecek dari RM 5000 dapat RM 2500........ Tapi sama juga.. org kaya dan biasa pakai... LALU?.. di mana specialnya?....... 

Itu kalau anda nak pakai melihat kepada lawa tak lawa la......... Tapi kalau anda nak lain dari yang lain, Di blog GBunian ini jawapannya..........lawa lawa?... p Jusco pilih la tuan tuan, siap boleh pegang, nak bayar Puluhan ribu pun puas hati....... Nak delima , kat Kedai emas melayu pun ada , bersepah.. kenapa nak jual di tepi jalan dengan harga ribuan ringgit sedangkan di kedai emas pun ribuan ringgit?.... Tepuk dada tanya selera. 


Kalau nak lain dari yang lain, nak untuk memudahkan hidup, insyallah silakan kristal biru



Kod Produk : GB1 12417
Bentuk : Kristal Biru
MAHAR : RM 110


8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN