Rabu, 28 Februari 2018

MINYAK SIAM

Assalamualaikum wbt dan salam sejehtera

Baru baru ini ada beberapa pelanggan menempah minyak yang Tok tak tahu apakah bendanya , deal staff tok dengan sahabat tok di siam rupanya berakhir dengan Minyak dagu. Termenung seketika bila tok mengetahuinya. 

Tok tanya berkali kali, apa mereka ada ambil komisen atau apa apa upah, mereka tidak mengambil apa apa , tetapi hanya membantu sahabat tok di sana, Minyak tersebut di ambil dari daerah Sumphon nu hampir dengan Bangkok bersempadan dengan Burma dan juga Laut. 

Tok tak lagi berniaga item ini, sebelum kehadiran Blog GBunian memang tok adalah Pawang Minyak Dagu, itu tok akuinya, dan selok belok mengenainya boleh kata Tok Khatam Habis. Tapi selepas Blog GB hadir tok tidak ingin menjualnya lagi sehinggakan Ibu Minyak Ini Jantan Dan Betina Tok Jualkan Kepada Cina Kota Kemuning pada Nilai Rm 6000. Pada ketika itu Gelaran yang Tok Pakai Ialah Pawang Sarawak Atau PAwang Bukit Salak. .. entah tok pun dah lupa yang mana 1.


Nak Pakai Minyak tu... Boleh kalau dah sesak sangat , memang mujarab dan menjadi kuat. Tapi Tok ingin menasihatkan semasa memakai minyak jenis ini, jenis berbisa, JANGAN KENA KULIT anda sendiri. Nak ambilnya kena pakai putik Kapas, Bukan boleh main calit di jari. 

Kalau ada orang jual minyak dagu kata ambil pakai jari, Jual berbotol botol , 1 botol penuh melimpah ruah, itu BUKAN minyak dagu.

Terdapat scammer sekarang di Blog dan media massa, lama Tok perhatikan. 

Kalau jadi itu cuma kebetulan, secara psikonya anda memakai minyak ini mesti anda yakin, semasa anda berhadapan suami / isteri anda, mesti anda senyum sampai ke telinga, Sebab nak ambil peluang sapu minyak kononnya, Tapi anda tak sedar rupanya sebelum ini suami / isteri masam mencuka sebab melihat anda pun muka macam Kambing, masam mencuka, dan sikit sikit angin naik dan menyebabkan pertelingkahan.

Penangan Minyak dagu ni Tok nak pesan jangan buat atau palit kalau tak mau atau nak main main. Kerana kalau seseorang dah kena MINYAK DAGU ini anda WAJIB kahwininya sebagai TUAN kepada Minyak dagu, Kalau anda tak Kahwininya, Orang itu akan berakhir dengan KEMATIAN. Kerana Khodam Minyak dagu akan Hisap darahnya sampai kering sikit demi sikit bertahun lamanya. Kecuali anda nikahi maka Khodam itu akan anggap itu juga tuannya. 

Kalau bagi tok, kkta tak maharkan di dalam Blog Ini, Tapi kalau dah masalah anda berat benar, Isteri pun curang, suami pun ada simpan perempuan lain tak nak kahwin, asyik buat dosa. Tak salah Mencuba, Hukum bagi mengenakan sesuatu yang bukan dari islam utk perbuatan Baik ialah HARUS, dosa tak dapat, pahala pun tak dapat. 

Minyak ni 1 titis boleh kena pada lebih 100 orang, itu nak kena tahu, 1 titik tu di simpan dalam plastik dan ambil dengan cutton buds , di palit pada kulit atau di baling di kawasan org yang anda suka itu lalu lalang. 

Kalau nak Bunuh orang pun boleh, Kaedahnya ialah JANGAN KAHWIN, memang orang tu akan MATI.

Tapi INGAT, setiap perbuatan aniaya kita akan di tanya di padang masyar kelak. 


Tok cuma nak menasihati, kalau nak guna.. biarlah betul betul , tapi kalau nak main main, baik lupakan sahaja. 

Sahabat tok di siam ( Abg Lie ) memang ada simpan minyak ini semenjak beliau tinggal di Sumphon dulu dan memang dia ada jual sikit sikit. Anda tak perlu persoal la kenapa org islam di sana ada jual benda macam ni, orang Pattani pun baik baik mereka kok mana pun dia kilas juga duit kita... solat tu solat, kilas tetap kilas...itu Kalau Pattani lah . Lain tak sama dengan kita...

Dalam Minggu ni 3 botol mereka jual, minggu lepas 1 botol.. Tok baru sedar pertengahan minggu lepas, garu kepala di buatnya... Tok bukan apa, takut orang salah guna. 

10 ulasan:

  1. . بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيم

    السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكَا تُه
    Tok personal nombor ada.

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt, direct admin tuan, drg yang uruskan benda ni, 0178259540

      Padam
  2. Masha Allah. Tak apa tok bnda dh terlepas kt depa nk bt lagumana. yg pasti besok kt sana tok 100% berlepas diri dr org2 yg terlibat. amin

    BalasPadam
    Balasan
    1. takpa lah. ayah harap depa dapat gunakan utk kebaikan. yang mana utk kejahatan tu. depa tanggung lah atas perbuatan sendiri.

      batu pun kalau guna utk keburukan tok berjawab jugak. sebab tu tok selalu pesan

      Padam
  3. Salamun A'laikum, tok.

    Kalau orang yang mencalit itu, dia gunakan calit dengan menggunakan jarinya ke mangsa, apakah akan terjadi padanya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia pun akan mati juga lama kelamaan. Hanya pemilik ibunya sahaja boleh sesuka hati

      Padam
    2. Minyak dagu setaraf minyak sunti mayat dari Sarawak.

      Ia tak boleh di pegang dengan kulit. Mesti di pegang dengan benda lain.

      Ada cara utk calit dari tangan kita tanpa pakai brg lain atau sarung tangan. Itu hanya pembelinya sahaja yg tahu.

      Padam
  4. Boleh dapatkan no.tel Abg.Lie tak Tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau dia jns mudab bagi nombor kat org. Dah lama tok bagi

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami