Selasa, 27 Februari 2018

KAYU CINTA MANI HYPER RARE!!!









Kayu Cinta mani.... kalau ikutkan pada hemat tok ia akan menjadi rebutan kerana memang kayu ini menjadi rebutan orang baik di GB atau di pasaran luar. 

Insyallah khasiatnya :

Penjauh gangguan

mampu mengubati saka, apatah jin

Penarik kerezekian

Penggerun

Mempunyai bisa

( Jika anda ubatkan pesakit, Benda ni dah buat cincin, cer tampor pesakit yang kena rasuk tu, lihat reaksinya bagaimana, jangan gelak sudah..sebab mangsa kerasukan ini akan menggelidik kesakitan umpama Ular Merayap Satu badan, kalau kita istilah geli la.... dia macam reaksi geli, tapi pesakit ni akan kesakitan kerana ular yang dilepaskan semasa menampar pesakit ini seolah olah dilepaskan ke badan mangsa.... ular ini merayap dengan laju sekali di badan dan rayapanya amat berbisa seperti badan ular ini mempunyai asid.

Ada penjelasan dari sains metafizik sebenarnya, tak pa lah kita bagitau dalam mistik je, malas taip lama lama.nanti jadi merapu pulak.tok pun dah ngantuk ni..nak pi tidoq sat gi.. .

Sukar di Jumpai, jangan pandang remeh akan kekuatannya. Barang ada 1 saja. Silakan

Kod Produk : GB3 91217
Bentuk : Permata 
MAHAR : RM 350 
RM 200


8 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami