Sabtu, 24 September 2016

SANISEH






Kursani Cenderawaseh

Assalamualaikum wbt tuan tuan yang di kasihi Allah semua..

Alhamdulillah.. item ni adalah antara yang menjadi rebutan dan kegilaan pelanggan di Blog GB kerana ke 'rare' rannya..hahahahha

Bagaimana tak di gilakan, ia mempunyai 2 fungsi dalam 1 permata, tak perlu pakai 2 permata pun, di dalamnya terkandung campuran kursani yang amat kuat sekali. sehinggakan Magnet Neodymium Tok mendakapnya dengan kuat sekali. 


Item ini last keluar di Blog Ini ialah pada 21 Januari 2016.


Besi kursani di kenali dengan medium kekebalan untuk bertempur dan perang, sementara cenderawaseh pula kepada penaik aura, pelarisan dan pengasehan umum. Jimat Jimat Dan Jimat....

Kod Produk : SANISEH 22916
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 250


23 ulasan:

  1. Rasanya ayah pernah lihat di blog ez geliga bunian..geliga yg sama ka tok??memang cantik dan hyper rare ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau benar mahar asal lebih dari 5 jari rasanya 6 jari kot..ish!!serba salah ni..nk amik tak amik ni..relax jap..tenangkan hati yg gemuruh ni..kalau rezeki ayah insyaallah..

      Padam
  2. Assalam tok..klu permata ni kita canai jadi saiz 5 sen..khasiat nya masih sama x?

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum semua. Sy grab permata ni andai belum ada yg ambil. Sy nak request dicanaikan saiz 5sen bentuk padi untuk dibuat cincin. Baki tok mat boleh bagi saja siapa yg mau.

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt tuan, silakan..mungkin tuan boleh sedekahkan ia kepada sahabat lain di sini yang berkehendak, semoga amal kebaikan ini memberi nikmat di akhirat kpd tuan..silakan2x

      Padam
  4. Asslm tuan iqbal, bakinya boleh beri pd sy..

    BalasPadam
    Balasan
    1. selalunya kita akan canai, bakinya kita akan hantar kepada pembelinya dan dari pembelinya di hantar kepada tuan..jika kami uruskan kos penghantaran dan upah di caj iaitu RM 26 sahaja

      Padam
    2. sekiranya tuan direct kepada pembeli terpulang kepada pembeli samada mahu memberi atau menjualkannya semula kepada tuan, silakan berbincang di sini jika mahu

      Padam
  5. Baik la tok, sy tunggu jwpn dr tuan fakrul iqbal..

    BalasPadam
  6. Waalaikumsalam. Ok bakinya dengan hati yg terbuka sy berikan pd tuan salleh. Tuan kena tanya tok mat la proses macam mana. Tok mat nanti payment done sy update sini ya.

    BalasPadam
  7. Payment done tok mat. Dah whatsapp detail pd tuan baz. Alhamdulillah selesai.

    BalasPadam
  8. As salam tok n shabat2 smua.. lame x muncul.. hehe.. Tahniah tn fakrul.. cantik.. tringin nk mahar.. tp gaji xmasuk lg.. lewat pulak hr ni.. haha.. rezki tn.. tahniah..

    BalasPadam
  9. Asslm tok, sy dh hubungi tuan fakrul iqbal melalui wasab...segala detail telah sy maklumkn pd tuan baz..tkasih pd tuan fakrul iqbal yg baik hati bg lebihan dr permata tersebut..tkasih juga pd tok.

    BalasPadam
  10. Waalaikumsalam pd yg beri salam. Sy orang baru sini. Tp selalu beli dr dapur je. Terima kasih tuan nasir. Rezeki sy kali ni. Sama2 tuan salleh. X salah berkongsi. Lgpun niat sy dari awal nak bg lebihan pd siapa yg berhajat. Rezeki tuan salleh comment dulu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. INsyallah Rezeki tuan di akhirat kelak amat besar bersaksikan lebih dari 3000 pelawat blog tok setiap hari di sini. Tuan tuan semua antara yang bertuah dapat meletakkan / sempat melakukan komen dan memaharkan di blog tok.

      Padam
  11. Terima kasih atas doa tok mat. Moga blog tok mat terus maju jaya. Moga dipermudah segala urusan rezeki tok mat.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN