Khamis, 29 September 2016

SERU MAYANG SARI







Tajuk di atas tu direct kepada penggunaannya, Istilah " Seru" Ni bahasa lama... maksud di zaman kini ialah "Panggil"... jangan ingat bila sebut "seru" ja, haa dia mai jembalang la, setan la, Saka la, iblis ka... kena ingat "seru"ni bahasa lama kepada Panggil.

Batu Ini dengan asbabnya insyallah mampu menyeru atau memanggil Puteri Mayang sari Bagi melakukan rawatan., sesuai bagi mereka dalam bidang perubatan menggunakan kaedah menurun bagai.,. hah bab menurun ni tok malas la nak cerita banyak, kang gelak tergolek kang hahha,.... so kalau nak tau ramai perawat menggunakan teknik menurun, tok pun tatau la depa sedaq ka tak, tapi rasanya tok tau... so sapa sapa boleh menurun jangan dok buat depan Tok.. tau tau ja sat g bara api mai temu ke pipi..kita tengok dia mengaduh ke dok hahaha.,..tu la yang lawaknya... cucuk jarum sebilah kat betis ka.. sebab kalau menurun betul.. takkan merasa sakit kerana seluruh tubuh sudah kebas... ahh..itu bab kena masuk kem la baru tok kupas satu satu na.... ya la.. kupas ni berbual la.. habis kalau x berbual lagu mana kita nak menerangkan... 

So bagi yang pandai menggunakan maka di alu alukan,. kalau masih 0 dan tak tahu permainan Mistik, jangan beli, sat g dok Wassup tok pulakkk , macam mana nak seru bagai... ni barang bukan boleh ajar dalam wassup. kang salah paham silap buat x jadi, dah x jadi kata kita mohong , payah lagu tu.... ni untuk beginner dan amatur insyallah boleh guna


Kod Produk : SS 27916
Bentuk : Geliga Mayang sari
MAHAR : RM 111.25


8 ulasan:

  1. tok, mcm guru sy dlm bab rawatan guna kaedah meresap (seolah d sarungkn ke badan). jadi kalau d cucuk jarum atau tampar,mmg rasa sakit laa pd perawat tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya. Cuba tanya. Bila dia di soal soalan. Dampingannya berbisik dan dia sampaikan. Tanya dia betul tak

      Padam
  2. Takde orang minat kee?geliga mayang sari niii!?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Newbie skrg mungkin tak ada ilmu menyeru Puteri Bunian Tuan, masa zaman 2-3 tahun lepas, item ni jadi idaman dan di buru

      Padam
  3. masih available?? (JW)

    BalasPadam
    Balasan
    1. byk lg stok dapur? :p

      Padam
    2. srtok dapor?.. hurm tok tak rasa ada banyak dah.. ini pun sebenarnya stok tahun lepas yang x di lock org.. tuan boleh semak stok dapor 0178259540 ya

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami