Ahad, 18 September 2016

PETIR API EMAS







Tiada batu petir nama begini, cuma kerana ada tompok keemasan di atasnya tok cuba meletakkan nama seperti itu agar anda faham bahawa batu petir ini mempunyai tompok emas yang cantik di atas permukaannya.

Bagaimana adanya tompok ini, wallahualam, tiada terjangkau di akal hamba apakah gerangannya, semua Kuasa Allah belaka namun Hamba Yakin ada sebab musababnya kenapa Allah jadikannya sedemikian rupa. 

Keemasan ini bermaksud kemakmuran, kekayaan... bukan baarti pakai saja terus kaya, itu melampau namanya.,. haha.. maksud hamba di sini ialah asbab kepada warna keemasan ini akan menjadikan diri pemakai kaya raya dengan usaha, setiap kali melihat warna keemasan maka pemilik akan terus bekerja keras dan tidak akan berputus asa.,

Lihat Hiasan emas kaum hawa pakai.... lagi dia ada, lagi dia nak, yang tak ada hiasan emas pun nak emas.. bila dia nak emas di badannya, apa dia buat"?.. adakah dia meminta kepada pemilik hiasan emas lainnya?.. adakah dia menangis melalak macam budak kecil..tida tuan hamba.. melainkan dia akan berusaha mencari wang dan kemudian membelinya, setelah membeli dia akan membeli lagi dan lagi .. bermaksud dia akan berusaha untuk mendapatkannya. 

Itulah fungsi warna KEEMASAN.. ia adalah untuk membangkitkan selera untuk berusaha dan tidak mudah putus asa.., lelaki tidak boleh memakai emas, tapi memakai sesuatu yang bewarna keemasan adalah tidak menjadi masalah


Batu petir juga berkhasiat sebagai medium :
kekebalan

Penjauh sihir dan guna guna 

Pembisa beragan



Kod Produk : GDEMAS 17916
Bentuk : Petir api emas
MAHAR : RM 110

7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN