Isnin, 26 September 2016

TAAT WALI (LEKAT MAGNET)



















































































Kepada Newbie Blog Ini.. Tok ingin meraikan kehadiran anda dengan item lagenda semenjak zaman Kerajaan Tibet sebelum zaman melayu melaka lagi iaitu

Taat Wali Hijau

Di dalam beberapa buku sejarah ada tercatat tentang kehebatannya di dalam buku sejarah tibet ia di gelar Batu Darah Naga di dalam bahasanya lah, dan info ini tok peroloehi dari seorang Doktor Gemology suatu ketika dahulu 

Habuknya di masukkan ke dalam kulit dan insyallah kebal umum , namun kelemahannya ialah sekiranya pemakai di palu dengan kayu, sebelum di pukul diikat dan di pukul. Kerana umumnya kebal apa pun ia tidak kebal organ... sekiranya anda memakainya di medan perang moden, tok nasihatkan anda jauhkan dari letupan, bom tangan atau Periuk api kerana anda tidak akan selamat walau pun anda memakai kebal paling ternama di dalam  dunia kerana sudah Allah jadikan begitu setiapnya pasti ada kelemahan.

Kajian mengenai batu Taat wali ini telah sempurna dan berjaya di fahami secara keseluruhannya mengikut praktikal , lojikal dan berhubungan dengan teori. 

Batu taat wali atau Tok wali merupakan sebuah permata Yang mempunyai kelebihan yang amat besar dan sesuai di alam dunia melayu baik dari segi sosio budaya, kepercayaan, keperluan serta Peranan Kehidupan ( corak budaya masyarakat kita ) , dengan kelebihan mampu di jadikan :

Medium penawar keracunan jika di rendamkan

Medium Penguat Tenaga Batin ( Seks ) jika di tumbuk dan di ambil kapurnya ( bahan larut di dalam air ) dan di minum 

Medium Penarik kerezekian melalui kelebihan auranya

Medium Perubatan darah tinggi jika di tumbuk dan di masukkan ke dalam air, kemudian di tapi dan air di minum , kandungan kapurnya akan melarut ke dalam air dan itu ialah penawar darah tinggi , kencing manis, kencing x lawas serta lemah tenaga Ranjang 

Medium perubatan gangguan Jin, Saka dengan cara menggunakan teknik rawatan islam melalui bacaan bacaan ayat tertentu dan + item ini


Silakan anda merajinkan diri membaca keratan akhbar di bawah ini bagi menambahkan ilmu pengetahuan anda


Kod Produk : T.WALI 25916
Bentuk : Batu Taat wali
MAHAR : RM 100


20 ulasan:

  1. Balasan
    1. Tahniah Miss N . Pilihan tepat bagi seorang wanita

      Padam
    2. Hehe saja gurau.😝😅 Payment done dh wassap en buz..

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Salam tok mat
    Mohon Grab 1a dan 5a

    BalasPadam
  4. Tok kalau batu petir nagaelekat magnet macam mana pulak?ianya kebal darurat?kalau di pukul menggunaka besi atau kayu kebalnya umum?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kebal umum ka darurat ka.. atau kebal dewa ka.. kalau pemakai kena tangkap ramai ramai, diikat dan di pukul dengan kayu 3x5 pun boleh mati.

      Sebab kena tau kebal ni ialah kebal kulit saja..bukan kebal dalaman.. tadak kebal dalaman, dalam sejarah dunia tadak lagi org jadi superman kebal dalam dan luar.

      Kebal mana mana pun hanyalah kebal di kulit sahaja... tembak tak jadi apa apa ibaraty peluru kenyal atau peluru langsung tak kena pada tubuh.. peluru tak hinggap tubuh.

      Kebal ni amalan sampingan saja, selain tu pemakai ada juga ilmu belut putih, org tangkap jd licin.. dah kebal.. nak tangkap pun susah.. kalau kebals aja, tidak berguna.. kena tangkap.. dan di palu kayu ... mati juga...

      Padam
  5. Owhhh macam gitu tok...baru saya paham mekasih tok

    BalasPadam
  6. Kalau ade gangguan saka dan jin, batu ni sesuai tak? Dibuat loket.

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami