Jumaat, 30 September 2016

SALAM JUMAAT

Image result for salam jumaat


Hari Jumaat Adalah Penghulu SEGALA HARI 

Dan Demi Menghormatinya semua staff Kami bercuti pada hari ini

Sebarang Tempahan Boleh di hantarkan seperti biasa namun ia akan di uruskan esok hari

12 ulasan:

  1. Assalamualaikum tok n sekian warga blog..
    Sekodar bertanya menambah ilmu.
    Apakh ad batu leleh merah? Yg di katakan dulu-dulu nya ia dijadikan serbuk racun, dan di jadikan jgak bahan racun pada keris?

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt tuan

      Ada tuan dan memang ia di jadikan racun.. ada kami buat batu cincin dan tok melarang mengenakan di kulit, di pakai semasa makan dll

      Item tu baru 3 minggu lepas di perolehi di kerajaan Kenyir, cuma tok belum nak memaharkannya di sini

      Padam
  2. Owh..slain dripada jd racun.. ad fngsi lain x? adkh ia sama dgn batu leklai sebab ad peniaga jual nye atas nama leklai.

    BalasPadam
    Balasan
    1. jauh dari leklai, leklai di dalam gua di dinding2 gua, sementara leleh merah di bawah lapisan bumi

      Hurm, so nampaknya peniaga tu ada di blog GB lah sebabb tok pernah tulis mcm dia kata tu, sbnrnya tok nak tgk berapa ramai peniaga yang copy ayat tok . dan drg tatau apa benda pun melainkan pandai copy n paste. kekadang ada tok letak fakta salah untuk menguji

      Padam
    2. Virus detected tok seperti yg kita duga..memang betul kata tok ada diantara pelanggan gb adalah seller yg ada tujuan tertentu mereka masuk dlm blog gb..dan ada diantaranya lock barang2 yg pelanggan target dan menjadi rebutan dia lock dan tiada apa2 payment darinya..virus ni dikesan semasa tok upgrade sistem lock baru di gb..dan virus ni dh tkda dlm blog kerana tok dh dapat detected siapa mereka ni..sebab tu ayah kata sistem ni perfect..kerana ada dikalangan kita cuba memburukkan reputasi ayah kt blog gb..dgn sistem ni kita boleh tahu siapa yg suka2 lock tk bayar..

      Padam
    3. Betul tu ayah..kita buat sistem ni adalah untuk kebaikan semua..bukan nak buat naya kat sapa 2.. kalau kat mana2 kedai lain pun guna sistem ni.. Kami pun byk hadapi masalah dgn sistem lock sebelum ni.

      Padam
  3. Itu sy xpasti la tok sama ada dy xtau kata leleh merah dan leklai ni berbeza.. kata dy aritu ia batu leklai dri bukit nuri, tp bila sy rujuk n bndingkn semula antara leleh, leklai n batu bukit nuri asal.. suma nye x sama dgn apa yg dijual.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya semuanya x sama tuan , leleh merah hampir nak sama dengan bukit nuri. leleh pula dari leleh merah yang dah matang , batu bukit nuri pula di antara kematangan dari leleh merah nak ke leleh

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN