Selasa, 6 September 2016

LANGGALAM






























































Langgalam..... Alhamdulillah stok sedia ada tok amat banyak... berapa?... nanti kita lihat di bawah.. Alhamdulillah Allah Maha Kaya. Segala Puji pujian Bagi Allah Pencipta Sekian Alam. 

Langgalam atau di sebelah thailand di panggil Sebagai NAGA LEKLAI mempunyai nilai yang tinggi ketika berlakunya peperangan atau darurat atau di dalam keadaan biasa sekalipun. 

Di Thailand ia di sebut sebagai Naga Leklai, Namun sebenarnya ia bukanlah dari Leklai melainkan ia wujud di kawasan lombong lombong Bijih Timah di mana wujudnya TIMAH HITAM... kenal timah hitam?... kalau tak kenal cuba tanya kepada tokwan , ayah atau guru anda yang sudah tua dan meminati item item witch craft... maksudnya benda yang di olahkan menjadi barang azimat dan di pakai. Ya Timah hitam ialah medium kekebalan darurat namun boleh jadi umum jika di tulis dengan wafaq wafaq tertentu. 

Di atas ini pula ialah Langgalam , langgalam yang hanyut di dalam sungai akan berlonggok di luk luk batu dan tanah di dalam dasar sungai, ia berat dan sukar di bawak oleh arus air..bila di sebut sukar bukan beerti ia mustahil. 

Langgalam ini ialah nama asalnya yang tidak terdapat di mana mana Blog , halaman internet kerana penggunaannya sudah lama di ketepikan semenjak negara kita merdeka.. sesebuah barang yang benar akan di ketepikan kerana ia sebenarnya sebuah rahsia SEBENAR pahlawan dulu kala memakainya.. cuma kini org "baru" dimomokkan oleh peniga akan barang barang lain bagi melariskan jualan . Itu biasa. 

Yang sebenarnya langgalam agak sukar di jumpai dan tok boleh kata ia bukan semudah kursani, badar besi atau leleh atau barang kebal lainnya... Tok dah mencari di Gunung Jerai, di Kuantan , di Temerloh, Di Lata Iskandar, Di Terengganu termasuklah semua kawasan rekreasi di sini , Kelantan, Kedah namun tiada kedapatan akan batu langgalam ini. 

Ia di pakai mengena kulit atau di masukkan ke dalam kulit... masuk dalam kulit?.. jangan la buat muka pelik.. masuk bearing ke ***anu*** boleh pulakkkkkk kan hahahahaha.... takkan nak masuk langgalam kecil ni pun rasa pelik.. huhuhu

Kalau tak nak masuk, di pakai sahaja asalkan mengena kulit, orang dulu dulu memasukkan ke dalam pusat dan mengikat perut mereka agar langgalam tidak keluar dari pusat.... 


Berapa banyak kami ada?......



Kod Produk : LANGGALAM 4916
Bentuk : Langgalam Asli
MAHAR : RM 450

Promo Qurban : RM 200

Kuantiti : Lebih 1 Juta Biji Di dalam simpanan dan di kawasan sumber perolehan, dan ia hanya mampu di perolehi oleh tok sahaja.. 

20 ulasan:

  1. Kalau leklai naga yg loket tahun lepas tu langgalam ker tok..tapi loket ni besar

    BalasPadam
    Balasan
    1. x ayah, langgalam paling besar pun dalam hujung jari telunjuk

      Padam
    2. Assalam tok..nk tnya..tas rimau dan raja kayu merah apa bisa nya tok dan ad pnawar x???

      Padam
    3. W.salam wbt tuan Saiful Tas rimau bisa untuk binatang dan kayu merah bisa untuk binatang dan manusia serta Jin. Penawarnya Jika sempat di ubatkan ialah Kemaafan pemilik barang

      Padam
    4. Baik tok.. Sy tnya ke baz nnt na.. ;)

      Padam
    5. Alhamdulillah,terima kasih tok..dpt ilmu baru dari tok lg 😉

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Ambo x boh bearing,, ambo ganti dgn geliga embun 2 biji. 😄😄😄

    BalasPadam
  4. Alamak. Ape jd tu tok yah? Kang halimunan susah plak cari x jumpa :D

    BalasPadam
  5. Org rumah tambah syg, byak kelebihan nya tuan Tora, kena siap awal awal, kalau ada kemungkinan kita da ready.

    BalasPadam
    Balasan
    1. X Ngilu tuan Tora. Guna gunting mudah. Cari tempat yg x da urat. Law bsar langgalam 3 hari baik da. 😄😄😄

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN