Sabtu, 20 Februari 2016

WAJIB BACA SAMPAI HABIS

SILA BACA SAMPAI HABIS, walau ada selera ke takde selera... gagahkan juga diri menjadi insan paling kuat untuk membacanya sehingga habis 

Alhamdulillah. 

Seperti sedia maklum bahawa GB mempunyai sistem ambil tempahan / order / pembelian di evernote , setiap pesanan yang di hantar terus ke sana mendapat privasi dan kelebihan order mereka di hantar sehari lebih awal dari yang di hantar melalui whatsup.

Ini ialah update terkini sistem whatsup kami di GB



SISTEM ini tidak mempunyai kemudahan berchat dan bersembang sembang, oleh demikian bagi yang bertanya soalan memang tidak dapat kami balas, Harap maaf. 

Cara Mr Baz bekerja ---> jika anda menghantar pesanan anda ke no 0178259540 / 01117775251 melalui whatsup atau sms, kemungkinan order anda akan lewat 1 hari penghantarannya kerana Mr baz akan membaca sistem evernote dahulu di mana melalui sistem ini beliau akan mengambil maklumat dan terus membuat pembungkusan dan penghantaran by pos laju. 

Setelah beliau menyiapkan semua pembungkusan yang direkodkan di sistem ini, dan menghantarnya ke pejabat pos, baru lah beliau akan menyemak tempahan yang di hantar melalui Whatsup pula @ sms. Ini bermaksud Semua order anda yang di hantar melalui whatsup akan melalui 1 hari kelewatan kerana Mr Baz perlu menyelesaikan maklumat di dalam sistem ini dan ia di semak oleh tok setiap hari. 


Untuk menghantar maklumat pembelian anda ke sistem kami....amat mudah sekali

1. Buka email anda samada di hp atau pc
2. Bahagian "penerima" sila letakkan link ini :

tokmatgb.dbb6a56@m.evernote.com

3. Di bahagian Tajuk letakkan tajuk order anda tak kisah lah apa pun tajuknya
4. Di bahagian ruangan mengisi ayat letakkan nama, alamat dan kod barang serta arahan lain jika perlu ( buat cincin ke, isian ke ) 
5. Di attachment pula ( Simbol Klip kertas ) uploadkan gambar slip bayaran ke sana 

6. Klik SEND....


Siap....... anda hanya perlu melakukan ini sekali sahaja ( masuk link , copy paste ) setelah itu , tempahan seterusnya anda tidak perlu memasukkan link lagi, cuma tambahkan di bawahnya sahaja di ruangan baharu. 

Maklumat anda akan sampai ke dalam sistem kami dalam masa kurang 1 saat sahaja, dan item anda akan di semak untuk pembungkusan dalam masa kurang setengah hari bekerja.

Jika anda tidak tahu menghantar menggunakan melalui email, dan ingin meneruskan menghantarnya ke whatsup boleh juga, cuma kalau 2 hp yang tok bekalkan kepada Mr Baz rosak... lambat la sikit barang sampai... dan 2 hp tu pernah rosak tahun lepas 2x... jadi jika anda menghantar ke sistem kami ini , insyallah memang di jamin selamat.

7 ulasan:

  1. ok.... kalau nak la barang sampai ke tangan anda cepat, cuba tengok

    BalasPadam
  2. untuk item akan datang sy cuba cara ni pulak

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. ya sudah tentu.... tapi jangan tanya soklan, takleh jawab ahaha, tanya soalan baru wassup, kalau brg tak sampai atau nak tya tracking kod baru di wassup baz. tu cara betoi lah... tapi ramai yang tatau guna email. jadi kelonggaran di berikan namun lewat sehari, jadilah 3 hari saja..kalau sistem di pakai, 2 hari saja dah sampai, ikut pos laju la jugak... kalau kawasan kita dok dalam kg sikit, amik masa lagi 1 hari... daerah jauh ke ... dari 3 hari jadi 4 hari, haa, tu pos laju punya kerja haha

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN