Sabtu, 27 Februari 2016

HARGA PASARAN MELAMBUNG

Batu Tok wali @ Taat Wali @ serpentinite di Maharkan 

RM 10,000 di Kuala Terengganu...... 



Baru Beberapa hari lepas kita ada sebut , Harga Batu Bukan di dalam Kawalan dan Orang mampu meniagakannya walaupun puluhan ribu...bukan emerald, bukan ruby ....... 

Kita maharkan Tok wali di sini Rm 60-80 Sahaja. Nasib anda jika anda lepaskan peluang itu... yang Hijau kita ada banyak lagi, sekotak besar lagi kalau nak.... so kalau nak silakan order dari Mr Baz, Sebiji Hijau Rm 80 Sahaja.... 

14 ulasan:

  1. Salam...saya nk satu tok tlng tunjuk kn mcm mana saya nk kirim bayaran nye..trima kaseh

    BalasPadam
  2. Salam...saya nk satu tok tlng tunjuk kn mcm mana saya nk kirim bayaran nye..trima kaseh

    BalasPadam
  3. Terbaek la tok.. Smpai rm10k sbiji 2.. Huhuhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maaf tuan nasir saya bertanya..msj saya kat atas tu betul tk?..saya baru dlm arena niy...malu lh...hehe.

      Padam
    2. Maaf tuan nasir saya bertanya..msj saya kat atas tu betul tk?..saya baru dlm arena niy...malu lh...hehe.

      Padam
    3. Ok tn, mula2 selamat dtg la ke blog tok ni.. Hehe.. Ok tn, cam diatas 2, sbb tok x kua kn halaman utk batu tok wali 2, tp tok bg tau jika nak trus kontek ngan tn baz (PA tok) jd dlm halaman ni, tn xperlu lock item 2, sbb bkn item berkod ( ini item stok dapur namanye), jd ape yg tn perlu buat, trus wasup tn baz, no fon nye ad di atas blog.. Tp tn perlu la bg tn baz sedikit masa nk balas sbb tn baz perlu layan 2biji tab.. Jd selebih nya tn boleh la tnye tn baz tntng pembayaran n bg detail pembayaran selepas pembayaran.. Harap membantu.. Hehe.. Jika ad terkurang atas silap, mohon tok n sahabat2 semua betul kn ye.. Salam perkenalan :)

      Padam
    4. Ribuan trima kaseh tuan kerna sudi tunjuk ajar pada saya..Salam pekenalan gk buat tuan dn sahabat2 yng ada di blog niy..

      Padam
    5. Lebih kurang la tu. Yg penting inform kat tuan bazz nak item tu, bila tuan bazz feed back blk buat payment. Lepas tu inform tuan bazz da buat payment dan bg detail payment dan penghantaran

      Padam
  4. Maaf tuan..watsapp no tuan baz ape ye?.

    BalasPadam
  5. Maaf tuan..watsapp no tuan baz ape ye?.

    BalasPadam
  6. Trima kaseh tuan nashrul..akn saya Cuba nanti.

    BalasPadam
  7. Trima kaseh tuan nashrul..akn saya Cuba nanti.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN