Sabtu, 20 Februari 2016

NGERAM RIMAU























































Dalam banyak banyak Batu dan permata kita ada, alhamdulillah tok terbitkan yang ini dulu memandangkan ada yang bertanya dan dah lama soalan tentangnya di tanya akan bilakah ia akan di perolehi. 

Alhamdulillah syukur kepada Allah, pertanyaan saudara berkenaan akhirnya terjawab setelah beberapa bulan sampaikan tok pun dah lupa siapa yang bertanya itu hahaha.

Bagi yang belum tahu. Geliga ini mempunyai kelebihan :

Penunduk musuh dan kawan

Penggerun bila di perlukan

Mampu membuatkan orang terkencing dalam seluaq bila anda marah benar


Penghadang gangguan jin dan di geruni mereka


Di ulangkan lagi sekali bahawa geliga ialah kata ganti nama bagi sebuah batu permata yang mempunyai khasiat dan ia boleh di rujuk di dewan Bahasa dan Pustaka , termasuklah walau pun batu isian, selagi mana ia di percaya mempunyai kelebihan mengikut kepercayaan sesuatu kelompok masyarakat nahu batu jalan sekalipun ia masih di panggil geliga... jika permata sesuai dengan batu popular seperti kebiasaan orang biasa memakainya seperti delima, Zamrud, Topaz dan sebagainya. Ia boleh di upgrade kepada kata ganti nama geliga setelah ia di lakukan sesuatu seperti mengisikan menggunakan ayata ayat tertentu , Jika alami seperti di atas maka tidak di perlukan isian, atau juga jika khasiat alaminya tidak memenuhi kehendak pengguna, maka ia juga boleh diisikan... 

Item yang mampu diisikan dengan zikrullah dan ayat ayat ialah :

Batu semulajadi walau batu jalan

Permata kayu dan teras 

Kaca ( kaca di perbuat dari pasir dan pasir itu ialah batu )

Cuma jika kekuatan alaminya sudah memuaskan, sayang lah nak diisikan pula, kerana isian manusia bukanlah sekuat isian semulajadi yang dicipta oleh Yang Maha Esa.

Apa yang tok maksudkan ialah kita cuma Hamba Allah SWT yang belum tentu tahap kita di mana di SisiNya


Kod Produk : NGERAMR 18216
Bentuk : Ngeram Rimau
MAHAR : RM 80 

13 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN