Sabtu, 27 Februari 2016

LOKET LABRODORITE








Loket GPMDW atau nama sainsnya Labradorite.  Tak lain tak bukan milikan Puteri Nyata yang ingin memaharkan ( Kak Ipaq Tok Muda ) di sebabkan tidak di pakainya lagi.. Sejujurnya semasa memilikinya dulu beliau membelinya pada nilai Rm 250. Di GB tok muda dha maklumkan, Labradorite tak dapat harga tu.. dan kita terpaksa jual ia di bawah modal sebenar. 

Jika ingin tok isikan, boleh juga. Jika inginkan kelebihan alami melalui pembangkitan pertapaan barang ( Tapa Barang ) boleh juga, tapi jenis pembangkitan alami memerlukan masa selama 41 hari... kena banyak sabar. 

Kod Produk : LOKETLABRODORITE 21216
Bentuk : Loket L
MAHAR : RM 120

* Nilai belum masuk kos isian

17 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Trima kaseh dng penjelesan nye tuan..niy boleh saya grab ke?

    BalasPadam
  3. Trima kaseh dng penjelesan nye tuan..niy boleh saya grab ke?

    BalasPadam
  4. Kalau diatas tkde sape2 lock atau grab tuan dipersilakan grab atau lock

    BalasPadam
  5. Kalau diatas tkde sape2 lock atau grab tuan dipersilakan grab atau lock

    BalasPadam
  6. Ok saya grab..seterusnya camne tuan..tunggu balas dari tok muda ya?.

    BalasPadam
    Balasan
    1. seterusnya tuan boleh buat pembayaran ke akaun di atas

      Maybank 5510 1669 1626 My Gemstone

      Kemudian hantarkan gambar bayaran ke : 0178259540 / 01117775251 dan item akan sampai dalam masa 3 -4 hari bekerja mengikut kawasan anda.

      Jika tuan di Singapura pembayaran boleh di jalankan melalui W.U sahaja atau paypal :

      mohdyasirahmadrozi@gmail.com

      Padam
  7. Ok saya grab..seterusnya camne tuan..tunggu balas dari tok muda ya?.

    BalasPadam
  8. Maaf ya, saya ingin bertanya. Jika item diatas sudah di maharkan. Akan ada stock lagi tak Tok? Saya memang minat dan mencari batu utk loket warna biru lah..... ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. item ni ada satu sahaja tuan... insyallah jika tuan mahu tok boleh dapatkan yang lain dalam bentuk kalung juga, mungkin design lain

      Padam
  9. Mohon maaf skali lagi. Saya difahamkan loket ini kepunyaan seseorang asalnya. Namun jika ada lagi batu labrodorite sebegini dlm jagaan. Saya berminat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam puan...saya tk jadi amik item niy puan boleh lock skarang

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN