Isnin, 29 Februari 2016

AMBER







































































































AMBER

Ini ialah item landing time, sebenarnya tok order untuk diri sendiri memandangkan ramai yang tidak mengetahui akan khasiatnya. 

Tambahan pula ia bereaksi dengan Lampu UV dan  keduanya pula kini banyak di pasaran , eropah, asia dan seluruh dunia amber palsu yang kelihatan macam asli. Antara amber palsu dan asli hanya dapat di bezakan apabila di suluh dengan lampu UV dan melihat urat di dalamnya. 

Amber ialah sejenis getah pokok dan di nusantara kita pengeluar terbesar amber ialah Negara Indonesia.... 

Nilai amber di pasaran dunia ialah USD 5.00 untuk 1 gram anda boleh merujuk di website website dunia tentangnya... Dan di sini tok persembahkan kepada anda amber dari kalangan terbaik.

Amber ini tenggelam di dalam air tawar dan tidak tenggelam di dalam air laut.... 

Anda boleh membaca tentangnya di sini :


Di dalam kepercayaan melayu tentang amber wujud... jika di dalam alam melayu ia di panggil damar, jika di dalam blog GB ia di panggil dengan nama Kemenyan Jin... Yang mana jika di bakar mampu menghadirkan sesuatu yang di luar akal manusia. Nak mengambil kemenyan jenis ini dari hutan kita pun bukan mudah. Tukang tok pernah sekali di sakat... 3 orang sekaligus di sakat di dalam kenderaan. Stok kemenyan nenek yang di perolehi oleh Guru Muda tok semasa pertapaan mereka di Gunung Tebu pun tok masih simpan..

Bezanya kemenyan dan amber ini ialah uratnya. uratnya yang unik dan kualitinya yang terbaik. 

Kepercayaan orang melayu juga bukan sekadar ia mampu di bakar menjadi kemenyan, malah ia mempunyai kelebihan penjauh sihir, Pemagari diri dari gangguan dan juga Halimunan dari musuh. 

Kelebihan lain sudah tentu ada, ia mengikut jenis jenis aura manusia dan setiap manusia mempunyai jenis aura yang berlainan .


Stok dapor masih ada, jika tidak mencukupi atau anda inginkan dalam bentuk yang anda ingini, samada bentul love, bentuk lonjong, bentuk nipis dan loket, terpulang, insyallah kami mampu sediakan melalui 3 tukang kami yang mahir. Mahar sama seperti di halaman ini. 

Kod Produk : AMBER 28216
Bentuk : Amber asli ( Dominian Amber )
MAHAR : RM 100

Mahar ini masih tidak menepati nilai asli bagi sesebuah amber yang asli. amber yang asli . tok tak dapat nak berikan sewenangnya website untuk di rujuk akan nilainya kerana kebanyakan menjual stimulant yang di perbuat dari kaca dan plastik. 

9 ulasan:

  1. Kalau ayah nk saiz 4cm sama saiz ngan tempah jade no1 tu harganya rm 100 jugak ke tokmuda..maaf tok acc iblis singa ada masalah..

    BalasPadam
  2. T.kasih tok..nanti ayah bincang ngan baz...kalau boleh ayah nk spot yg terbaik..

    BalasPadam
  3. Tok mat, benarkh amber ni jg dgunakan sbg penganyer ikan spt dakwaan sesetengah org?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ontahlah tuan... tapi kalu mau cuba apa salahnya , tak rugi kan

      Padam
  4. Tok mat, benarkh amber ni jg dgunakan sbg penganyer ikan spt dakwaan sesetengah org?

    BalasPadam
  5. Bagi ayah penglimunan tu benar kerana ayah mempunyai sebiji cincin amber pemberian arwah datuk di pulau pinang..nanti ayah update kt fb..

    BalasPadam
  6. Payment Done...details whatsapp tuan baz.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN