Selasa, 16 Februari 2016

KECUBUNG PUTERI KAMARIAH








Kelas terbaik... warna yang pekat, dan ada1 ni saja grade A.. Minta maaf... sebab ada 1... la ni tok dengar di Fb org dok minat benda ni, i dont what da point, tapi kalau lawa, yes , ia memang lawa.. untuk perang?.. zero. jika anda bagi isteri anda pakai, anak perempuan anda pakai, ia hanya akan membuatkan pihak musuh terliur kepada mereka sahaja.. ingat.

Jenis ini dari dulu alhamdulillah terbaik untuk kewibawaan, wibawa ni umum, maksud lain juga ialah, Penunduk, pembungkam, pengaruh, kedudukan, di hormati, di segani. Itu maksud bagi wibawa, 

Jika anda perlukan perkara ini semua, mungkin untuk pekerjaan anda, mungkin sebab anda pegawai yang ada anak buah dan ada org atasan, mungkin anda ADUN, mungkin anda VIP atau mungkin anda ahli MLM atau insuran yang inginkan pelanggan mudah "lekat", insyallah dengan ikhitiar ini, Allah jadikan ia khusus untuk kegunaan makhluk dan hambaNya , Allah Maha Pengaseh dan Maha Penyayang... DIA sudah memberikan segala kepada makhlukNya, hanya Makhluk itu..adakah mampu menggunakan akal mereka untuk menerima pemberianNya selagi ia di jalan Yang Lurus


Kod Produk : KPKAMAIAH 15216
Bentuk : Kecubung Puteri Kamariah
MAHAR : RM 150

26 ulasan:

  1. pekat...likat..kaler nya..mmg cantik

    BalasPadam
  2. Awat tk ambik cek..barg ni baguih cek tau tk..ayah baru mahar sebijik bulan lepas.. memang baguih kalau nk ikhtiar macam diskripsi tok tu..cubalah!ayah bukan biasa2 cek oi..semua ayah ada tau tk..pasai tu ayah berani bagi testimoni kt cini cek..ambila la sambil kita support blog ni..kipidap cek!!

    BalasPadam
  3. hehehe dah ade satu tuan IB...tp yg ni kaler lebih ngancam..torbaekk...kurg modal kalau tak dah sambar gak yg ni

    BalasPadam
  4. Confused lar google ni. Profile lama ntah pi mana.. huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. tahniah tuan...cantik n comey item tu

      Padam
    2. Maybe tak lengkapkan profile column. bila logo B tu jadi logo pangkah, tak lama memang id kita padam

      Padam
  5. Balasan
    1. Melepah ape cek item ni kuar pukul 9 tadi na.yg tu ayat lama cek dh ada dlm poket ayah huhu!!

      Padam
    2. Melepah ape cek item ni kuar pukul 9 tadi na.yg tu ayat lama cek dh ada dlm poket ayah huhu!!

      Padam
    3. Betol cakap tok dan testimoni ayah tu..kali pertama sy tengok yg bernama kecubung warna nya pekat macam nie..ayah nak mintak tolong sikit boleh tak???apa khasiat g.ular kapak ye?

      Padam
    4. O.k ayah jawab soalan tuan faizul azmi berdasarkan diskripsi tok pada g.ular kapak yg lepas kod GB01 27915 yg di grab oleh tuan charles ialah menundukkan musuh, penawar sengatan bisa ular,kharisma tinggi dan kelebihan lain pemilik akan tahu sendiri mengikut aura pemiliknya..setakat ni yg ayah tahu..samaada pembisa ke tak tuan kena tanya tok lah sebab g.ular kapak 4 yg lepas ada..

      Padam
    5. Ok terima kasih banyak ayah..penawar bisa tu yg best..sebab kerja tengah hutan..boleh ikhtiar dulu kalau jadi apa-apa sebelum hantar hospital kan..terima kasih sekali lg ayah..😊

      Padam
    6. Sama2 tuan,ayah membantu setakat mana yg tahu tuan..ayah harap g.ular kapak ni dapat membantu tuan jika ada emergency nanti..dangerous juga pekerjaan tuan tu ya..allahurobbi semoga ia membantu sebagai asbab keselamatan tuan di hutan nanti..teras raja kayu kalau ada pun bagus juga tu tuan..

      Padam
    7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN