Khamis, 25 Februari 2016

KURSANI BUNIAN BETONG







Kursani Bunian Betong @ Kursani Orang Bunian @ Kursani Panchar Suria...

Ini Tok Muda Jamin, IA HANYA ADA DI GB Sahaja selain sekutu sekutu kami di luar sana yang mengambil dengan kami di sini. 

Sumber terbaik dari Alam Bunian yang tiada di mana mana platform di dalam dunia walaupun ebay sekalipun, amazon sekalipun, penjual penjual permata seluruh dunia sekalipun... ni sebab tok dah cek, sebab tu berani kata haaa. 

Pernah tengok Kursani warna macam ni?.... kalau nak kata meteor pun, mana ada meteor warna macam ni... jasper?.. bukan... ia kuat lekat magnet..bukan sipi sipi... tapi kuat. Warna tompok kuning, coklat dan hitam. Berat menandakan komposisinya yang padat. 

Item ini bukan senang nak dapat. Tok dapat dulu pun jenuh nak kecek...bukan boleh minta, kita kecek la , buat baik dengan dia, sembang baik baik... alhamdulillah dapat seketul rawnya, tapi maaf lah rawnya tak besar pun... tok dah tak dapat nak agak dah berapa puluh boleh dapat sebab sekutu tok deal terus dengan Mr Baz, jadi Hanya baz yang tahu boleh buat banyak mana lagi. 

Kalau anda dan org awam luar sana sedar dan tahu barang ni tiada di mana mana kecuali kita di sini... tok tak rasa harganya dalam ratus ratus.... harga boleh p lagi.. mana nak dapat... Masjid India, Bazar Karat, Petaling Street?... xda... aci p tengok ...takda punya... Kalau ada pun perasan tak dorang jual macam telor puyuh, warna pun mcm telor puyuh... tu bukan ori.. tu Fiber yang di masak dan di buat macam batu... ketuk kat gigi pun kenai dah benda tu fiber.

Tok nak memartabatkan item ni di persada dunia boleh... bukan susah, beli traffic 10 juta orang dalam Rm 400. kemudian buat website yang banyak dalam pelbagai bahasa.... fokus benda ni saja... tok yakin selepas tu memang glamer la batu... cuma tok xda masa nak buat.. dan kedua, kalau dah glamer mestilah ada permintaan... permintaan apanya kalau barang tak banyak, tu yang sedih tu. 

Kursani Orang Bunian ni gunanya sebagai :

Kekebalan darurat

Pendinding sihir dan gangguan

Penumbal kembali Jurus jarak jauh dari tenaga Kebatinan

Pakainya di buat cincin dan wajib kena kulit

Ada banyak lagi khasiat mistik lain, namun masih di dalam kajian dan pemerhatian tok muda di sini

Ini ialah Stok terakhir dan tiada lagi dalam simpanan kami buat selamanya.... ayat buat selamanya tu memang di jamin sohih

Last stok ni ada 3 butir, hanya 1 di masukkan dalam blog GB, 1 tok ambil dan 1 lagi rezab jika ada yang nak stok dapor..pahtu yillek 4ever


Kod Produk : KBBETONG 25216
Bentuk : Kursani Orang Bunian
MAHAR : RM 00

60 ulasan:

  1. Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Barang baik memang sape2 tkkan melepaskannya..termasuk ayah kihkihkih!!tapi kalau ayah dh ada ayah senang hati lepaskan kepada sahabat yg betul2 memerlukannya..

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    4. Betol tu ayh...sy tggu ayh kt kedai mamak....nk payung surya sekotak ngn mkn sekali

      Padam
    5. Bile jilake!ayah tunggu nanti jgn tk mai plak

      Padam
    6. Bile jilake!ayah tunggu nanti jgn tk mai plak

      Padam
    7. Surya sebatang kena tontong jilakee! kipiDAP !!! hahahahha!

      Padam
    8. Tapi kalo tuan Rahmat setuju dan membenarkan, kalo bley nak minta kursani bunian di atas, dipotong 2. sbb kalo ikut saiz, agak besar. Kos canai balik dan penghantaran jgn riso, saya sanggup bayar... :)

      Padam
    9. Tu pun jika Tok pun x keberatan gak la... :)

      Padam
  2. Balasan
    1. Nasib baik ayah ada stock dlm simpanan kursani panchar suria masa tu namanya..waktu tu harganya rm500..tapi ayah berjaya memilikinya setelah grab item percuma di ibay iaitu geliga tedung senduk..memang indah kalau memilinya..

      Padam
    2. Kod kursani panchar suria tu KPRIA 141214 kalau ada yg tk percaya...kistimewaannya yg dimiliki oleh ayah yg memilikinya ialah mampu melantunkan musuh jika musuh menghampiri,kelebihan pergerakan dan kelincahan twrsendiri dimana pemilik sahaja yg mampu mengakses ketika diperlukan dan ia seperti pergerakan automatik..

      Padam
    3. Kalau tok kata stock dapur ada lagi cuba mahar kerana ia memang sebuah item terbaik jika anda dok dalam pertubuhan..kalau anda jenis penakut tk payah lah, berilah laluan kepada org2 yg betul2 berjuang untuk bangsa dan agama..

      Padam
    4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    6. terbaik lah ayah, terima kasih ayah atas tunjuk ajar

      Padam
    7. Nampaknya ramai yg mahu memilikinya tokmuda,amecam tok muda buat bid untuk kali ni pasti meriah,semuanya bersemangat mahu memilinya dan yg ini item terakhir dlm stock dapur..UPP!UPP!

      Padam
    8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    9. mmg item idaman saya tu ayah, ala2 teras betik gitu... hehe... nnt bley kongsi dlm FB...

      Padam
    10. Beres ayah... Akan saya tunggu di fb... Hehe

      Padam
    11. saya tambah ckit, Kursani betong ni mampu memantulkan musuh yg menghampiri kita dgn syarat musuh tu dalam perasaan marah ( beraura negatif ) dan kita dalam keadaan tenang ( aura positif ) maka medan tenaga dlm kursani panchar suria ini akan bertindak balas menolak aura negatif td sekaligus memantulkan musuh kita skali. amat ampuh jika dipakai oleh pengamal batin atau org yg belajar ilmu pendinding diri mcm contoh tapediri, nasrul haq dsbgnya. apapun ini hnya pndapat shja maaf jika salah silap. sy pun ada sebiji ni huhu mmg barang baekk..ikhtiar pperangan atau pergaduhan yg best dgn izinNya

      Padam
    12. Ya betul tu tuan Biawak Cerdik.. terima kasih kerana mengingatkan.

      Padam
    13. Dalam banyak banyak item ni ayah... apa salahnya tok keluarkan 1 utk meraikannya.... stok dapor dalam simpanan ada 1 saja last utk di maharkan RM 500 ... takda dah yillek....

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Tahniah tuan2.. Hehe.. Rezki tuan tok bg free.. Hehe.. Teringin jgk nk grab, tp bila mengenangkn line kat sini slow, xleh nk tanding tuan2 yg sharp 9tepat.. Hehe..

    BalasPadam
  6. Tkpa tuan nanti ada rezeki tu..ayah yg guna celcom 4g lte pun tumbang..ayah rasa depa pakai lappy pasal ia boleh set dan tepat jam 9 cuma tekan keypad jer huhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xpe la yah, rezki memasing kn.. Hehe.. Sbb rezki x dtg lau x usha kn.. Hehe.. Sini bkn kata 4g lte yah, 3g pon 2bar je.. Jd sabar je la.. Hehe..

      Padam
    2. tangkap biawak buat minyak dap.......kih kih kih

      Padam
    3. Oooo itu dhab. biawak padang pasir. saya biawak nusantara lebih pantas dan licik kikikih

      Padam
  7. Stok dapor ada 1 last utk di maharkan tuan tuan, 1 lagi tok amik buat cincin peribadi tok. jika mahu silakan wassup 0178259540 . Ia bernilai RM 500 Tuan Tuan... sebiji tu saja last.... takda dah pas ni....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya da inform kat tuan bazz smlm

      Padam
    2. Saya da tanya kat tuan bazz da tok, da ada yg grab. Xpe la tok... Da bukan rezeki... :)

      Padam
    3. hurm... stok dapor mcm tu la, sapa cepat dia mendapat.... takpalah tuan Nashrul. ada lah tu ke depan.. kita berdoa pada Allah... tapi buat masa la ni memang habis dah... yang dok ada 2 hari ni stok lama yang isteri tok simpan sebab sayang. brg susah

      Padam
    4. lupa nak habaq kat ceq... kalu nak stok dapor, kena wassup mr baz, bukan tok, sebab stok ada dnegan dia dan dia direct teruih. tok letak semua stok ke dia sebabb senang dia nak pos, kalau brg ada dengan tok dan bila nak pos, tok xda susah juga

      Padam
    5. Beres tok... hehe... terima kasih... barang pun da selamat sampai... Alhamdulillah... terima kasih tok... :)

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN