Khamis, 25 Februari 2016

KACIP MINANG






Kacip Minang, ni antara barang lama tok ada dan di warisi dari guru tok di Tapah Perak... Belum di gunakan untuk apa apa tujuan, ya lah , paling glamer depa buat No.. tok x buat brg sendiri walaupun ada yang datang nak di kecek untuk di bawa buat no. Barang Tok semua bersih dari mana mana anasir perbuatan yang tidak di benarkan. 

Masih sihat dan boleh di buat kacip pinang, cuma nilainya mahal la dari kacip di jual ..kalau kat pasor tu rm 15 sebiji, tapi buatan baru lah kan.. ni buatan lama dan ada kegemilangannya tersendiri. 

Kod Produk : K.MINANG 25216
Bentuk : Kacip
MAHAR : RM 60

5 ulasan:

  1. Balasan
    1. tahniah tuan... tuan tahu kan sistem dalam blog GB macam mana?.... lock 3 hari, setelah payment di buat, tuliskan Payment done di bawah ulasan ini..

      Lepas tu tuan just wassup gambar slip bayaran ke 0178259540 , nama, alamat dan kod barang..... item akan sampai dalam masa 3 hari bekerja ( ganu cuti jumaat )

      Padam
    2. In Shaa Allah, faham tok..Alhamdulillah sy dah mengikuti blog tok sejak dr 2013..sy doakn blog tok success & dikenali rmai..jgn lupe sambungan novel pengembaraan tok dlm fcbk..sy follow..hehe

      Padam
    3. insyallah... wah lama dah ikut blog tok , alhamdulillah

      Padam
    4. Payment done tok..detail resit dah whatsapp pd Mr.Baz no.phone017

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN