Ahad, 22 Februari 2015

TEDUNG SELAR PUTIH
































Diperolehi melalui lubang sarang Tedung selar Putih yang lubangnya sebesar pinggan besar tu. Dah lama dok perati benda ni keluar masuk lubang tu di betong.

So petang tadi g korek gak sama amik kayu kua atas permintaan orang. Mujur batu ni ada cuma sepertiga di dalam kedalaman lubang tu, kalau dasar mau mau dalam jugak, baik tok korek mas kan hahaha... 

Insyallah ia di gunakan sebagai pemagar rumah jika di letakkan di dalam rumah, pagar dari masuknya ular dan binatang berbisa lain ( tak sure kalau binatang lain tu )

Jika di pakaikan sebagai cincin ia insyallah menumbalkan bisa pemiliknya iaitu musuh yang menumbuk kita. Namun belum tok uji

Nak amik ni pun atas petunjuk Kiyai Kawah Sebagai Juru Pandu .. Mana nak cari lubang Ular Tedung Putih dalam kawasan betong yang luas tu. 

Di dalam kategori Rare dan sukar di jumpai


Kod Produk : GUTB 21215
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 120

28 ulasan:

  1. Balasan
    1. Unlock 3a. Maafkan saya tok mat ada urusan xdapat nk elakkan. Maafkan saya
      Saya lepaskan pada Tuan Muhamad Afiq.tq

      Padam
    2. nanti saya bg tau tuan afiq...tuan khairul...
      tuan kalau nak join group wasap sahabat gliga bunian mintak nombo kat baz ya tuan khairul..

      Padam
    3. Asalamualaikum.. minta maaf tuan Khairul dan tok mat..
      GUTS di atas sya tidak dpat ambil la.. huhu.. Harap maaf sya diterima..

      Padam
    4. maaf tak beritahu.. sya Muhammad Afiq..

      Padam
  2. Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  3. lock menunggu 1a, kalau tn sham, nak unlock bgitau yer...

    BalasPadam
  4. TUAN AZMI KALAU BERKENAN 2A TUAN WASAP SAYA

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. tuan nazir..saya dah wassup kat tuan..

    BalasPadam
  7. UNLOCK 2A
    untuk sohabat ku tuan AZMI WAHAB

    BalasPadam
  8. Kepada sahabat yg mulia sekalian jika saya unlock saya akan bagitau yer..alhamdulillah...

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. terima kasih tuan nazir ahmad..jasa baik..semoga Allah jualh yg mmbalasnya..

      Padam
    2. as salam tok mat, bukti pmbayaran kod produk:GUTB 21215 2A, referrence no.20683997, sya telah sms ke tn baz, 01117775251, pada 24.2.2015, 4.31pm, terima kasih...

      Padam
  10. A'kum tok saya unlock 1a kepada sahabat yg memerlukan..

    BalasPadam
  11. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN