Selasa, 10 Februari 2015

G.WALI TOK PUTEH



































































Jenis ini karomahnya kuat di dalam membantu sesuatu jiwa menyucikan jiwanya , di mana ia umpama air yang mampu menyucikan. Bagi yang berkeinginan jiwa tenang, selain bertafakur , bertapa dan memilih jalan sufi, insyallah permata ini mampu membantu anda mencapai suatu tahap yang di panggil Deep Spirit atau bahasa pasar kita , ketenangan di dalam jiwa yang paling dalam bagi manusia. 

Sesuai bagi yang memilih jalan mengenal Allah

Kod Produk : GWTP 8215
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 66





Ya, manusia mempunyai beberapa kelebihan yang mereka juga langsung tidak sedar. mereka tidak tahu mengapa tubuh bereaksi penat dan mahu tidur, jika sudah datang ia , tidak akan mampu melawan, mengapa tubuh perlu pengsan, mengapa tubuh menjadi lemah dan bersin ketika sakit, mereka tidak pernah mengkaji terutamanya bagi sebuah bangsa di dalam dunia ini iaitu melayu, malah mereka mendambakan menjadi pejuang fisabilillah sedangkan ilmu malas nak beramal, malas belajar ilmu mempertahankan diri dengan 1 juta alasan, sedangkan PM kita Dato Najib pun ada masa Main Golf dengan Obama di U.S. ini kan kita dan anda. Berkeinginan menjadi wira, perwira, berangan dunia menjadi seperti dahulu agar boleh memakai pakaian lama lama pendekar melayu....manaaaaaaaaa... tunggu sampai ke tua, tanpa usaha, tanpa belajar apa apa, yang di minati hanyalah ilmu Jin jin dan jin. Hebat sangat nu..scan apa rencana yahudi... baru hebat.. bangsa cina, bangsa india dan omputeh pun sekarang lebih hebat permainan Jin mereka. Kita mana boleh hebat sangat dalam permainan Jin kerana permainan Jin kebanyakan melanggar tata susila Agama kita, carik lah ilmu Haq, ilmu yang benar, biarpun di belasah tok mat sampai retak tangan dalam gelanggang, usah marah, belajar erti kesakitan..kerana di medan perang retak cumalah perkara biasa untuk di marahkan. ada lagi kesakitan yang lebih memeritkan dari cuma retak tulang tangan. 

Jiwa kena kental , hati kena berani, gerak dan maju ke hadapan..biar apapun halangan pasti di redah dan di pinggirkan, itu namanya pejuang..bukan bla bla bla... then jadi apa apa lari ke bukit... bukan itu caranya.... MATI... tetap MATI.. pilihan di tangan anda, MATI sebagai pejuang atau Mati sebagai Pengemis Nyawa di hadapan Musuh. Ingat ..MATI TETAP MATI....Jika berangan mati sebagai jihad, namun esok mati di dalam kemalangan Jalanraya..itu sudah di tentukan, terima saja.

33 ulasan:

  1. kawan dah beruban janggut,,,rambut tak plak....sesuai sangat la gliga ni...insyaallah...
    akan tiba nama di tukar nazir janggut putih,,,ber cincin gliga tok putih...coming soon..hihii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ia akn bertukar tuan,janggut jd hitam blk.

      Padam
    2. T.B nasib baik tak bertukar jadi prime altimo decepticon melayu versi.

      Padam
    3. yg transform tuan firdaus,,jap jap tukor gambor..transfomer latew,,kwang3x

      Padam
  2. Assalamualaikum tuan .
    Ade stock lagi tak ?
    Kalau ade saya confirm lock 1 .
    Terima kasih .

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum tuan .
    Ade stock lagi tak ?
    kalau ade lock confirm 1 .
    Terima kasih .

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum tuan .
    Ade stock lagi tak ?
    kalau ade saya lock confirm 1 .
    Terima kasih .

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN