Khamis, 26 Februari 2015

GELIGA HATI NAGA



















Geliga hati naga Ulu Chakah.. Naga tu ada lagi, ni batu di namakan bagi mengenanginya sahaja... Alhamdulillah, antara perolehan kami yang unggul. 

Ia di gunakan di dalam mencekalkan hati bagi orang orang yang lemah hatinya, lemah semangatnya... biar sama kental semangatnya macam Tok sendiri. Insyallah... mudah mudahan ia bermanfaat dan membawa kebaikan di dalam diri pemiliknya.

Selain itu ia memiliki keupayaan penggerak hati jika ada musuh yang menghampiri.... bila memiliki nya tolong percaya apa yang di gerakkan hati anda .... ia sebenarnya Gerak dari Allah kepada anda... Ingat ... Allah tu lebih hebat dari Jin... Bab Jin tu Lupakan saja bagi yang tidak berilmu... bagi yang berilmu ..mereka tahu bagaimana mengawalnya.

Kod Produk : GDNAGA 23215
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 120

22 ulasan:

  1. Balasan
    1. Tahniah tn Nazir. X lama lg tn akan bergelar the dragon warlord.

      Padam
    2. kawan kalau nengok naga,,,ngeletor...smalam lepas kat along...yg ni jgn sesapa mintak pilak...kawan ni lembut hati...jgn la...

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    4. T.N sy dh ade wasap dh..tp T.Baz kate die dh bg no sy dkt tuan...cer tgok

      Padam
  2. ooo,,sesuai sangat bawak masuk kem ni....

    BalasPadam
  3. tahniah TN2...... bg yg memilikinya pasti akan tau kelebihan batu ni..... sy dah miliki 1.,,,, mmg kuat aura firasat batu ni..... hehe.... nak try kat kem nanti bila berhadapan dgn hantu.... tgk kental x hati.,... hahaha....,

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum ...Tahniah yg berjaya memilikinye....stok dapor ade lg x tok :-)...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN