Khamis, 12 Februari 2015

GELIGA REZEKI TOK KAWAH






























Alhamdulillah Geliga Rezeki Edisi Terhad ni saudara sekalian.... Jenis yang di berikan amat menawan qolbu bagi yang memandang.... Namo sains mintok maap... ni dah di luar kajian gemology dan asewnya x noh ade lagi kut org jual.
======================================

Tok Kawah Atau Nama Sebenarnya Kiyai Haji Raziq Bin Haji A'li Seorang kiyai yang sama tahap dan peringkatnya dengan Kiyai Haji Lebar iaitu salah seorang Ulama dan penasihat kepada istana kerajaan Betong.

Geliga ini datangnya sudah begini dan mungkin kami akan mempolishkannya dengan polish 5000 bagi menampakkan lagi kejernihan dan sinar semulajadinya, insyallah. 

Ia kerap di pakai sebagai cincin oleh kebanyakan penduduk Kerajaan Betong , pada mulanya memang agak kehairanan , namun setelah bertanya kepada beberapa individu, tok di bawakan kenal dengan Kiyai Haji Raziq ini, beliau seorang yang berpewatakan lemah lembut , lemah lembut la jugak walau ada terselit keris kecil di pinggang jubahnya. Bermuka tirus dan janggut separas dada . Semenjak itu tok kerap juga bersamanya walau hanya di seberang sungai tanpa tok melangkah ke kawasan perkampungan halus Betong. Tukang tok tahu lah bagaimana gilanya tok kalau ke sana berbual sensorang dan dorang x nampak heeeee.

Sama khasiat dengan GRTKAWAH lepas cuma corak dan warnanya berbeza.... 

Ibarat.....

Proton keluarkan Saga Knight zaman dulu... 

Dan kini Proton keluarkan Proton Saga Zaman la......

Nama Sama , Rupa lain

Kod Produk : GTKAWAH8215
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 1000

Harga Di Wakafkan Buat Kuat zikir  : RM 100

10 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN