Isnin, 9 Februari 2015

MEMO



Sebuah bid item besh akan muncul pada jam 9.00am pagi nanti. dan akan berakhir pada esok hari pada jam 9.00am juga.

Tok x sempat memasukkan Item item yang bertimbun dari perolehan semenjak seminggu ini berikutan baru lepas pulang dari permaisuri dan Ulu Chakah sebentar tadi.

Owh ya, sebelum terlupa pagi tadi item landing time selamat tiba dan merupakan Lapis Lazuli Berbentuk Slice yang tok order 2 bulan lepas ( baru sampai ), ia menepati permintaan saudara Zaidi Cheras , beliau nak bentuk slice sebesar tapak tangan untuk menyedut toksin dalam jumlah yang besar di badan. 

Tok sudah mengarahkan tukang hanya mencanai 2 bentuk sahaja sebesar tapak tangan pada nilai RM 250 , dan selebihnya dalam bentuk permata biasa, Jika ada anda ingin mendapatkan dalam bentuk saiz tapak tangan, silakan wassup Mr Baz dengans egera sebelum ia di canai mulai esok hari ( petang )


13 ulasan:

  1. Balasan
    1. saya ada terbaca kata2 tok dlm blog.....
      INGATLAH,APABILA ANDA MENDAPATKANYA-IA BUKAN DARI ANDA-IA ADALAH GERAK ALLAH KEPADA KITA...
      sesama kongsi maklumat.....
      bismillah...jgn lupa...selawat...jgn lupa...jari tekan lock...jgn lupa,,,eeeeeeeeee.....

      Padam
    2. benar, sentiasa ingat pada Allah, semuanya mampu menjadi, jangan di fokuskan sangat pada khasiat batu, tidak ada, adakan ia sebagai milikan dan selebihnya berserah...bukan ke dah di bagitau

      Berdoa

      Berusaha

      Berserah

      Menikmati

      Bersyukur

      Padam
  2. Item apa la tu di buat bid.. tak sabar nak tngok.. mana tahu menang bid kah.. alhamdulillah.. hehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya pun..saya pun....hari ni saya cuti...nak ikat laptop kat pinggang,,,hihihiiiii

      Padam
    2. kawan suka gabor tuan pakai jaket angkat tangan...ceria mcm kids,,,t.e.r.b.A.i.K

      Padam
    3. PERHATIAN..
      kepada semua sahabat2 kat sini...saya amek kesempatan pada hari isnin hari cuti saya untuk...
      MEMOHON AMPUN/MAAF JIKA ADA KATA2 SAYA MENGURIS PERASAAN TUAN2..
      ya le kekadang tersasul gak..
      PADA YG ADA SAYA BERSALAH DARI APA JUA SUDUT...saya mohon ampun maaf.
      X YAH TUNGGU HARI RAYA..hihiii
      lega rasa....ASLMKM..tuan2 semua yg di mulia kan allah ...kerana satu kalimah yg sama sb tu kita mulia...bersaudara lagi....syukur..
      p/s...hari ni cuti...opkos gumbira....

      Padam
    4. Huhu... tak sempat nak bid.. tuan nazir dah grab.. hehe.. tahniah tuan nazir.. semoga allah memberi khasiat nya kepada tuan.. insyaallah...

      Padam
    5. trima kasih tn m.afiq...insyaallah sama2 kita doa n lihat kehebatan allah..

      Padam
    6. Sama sama tuan nazir.. insyaallah amin..

      Padam
  3. Fuyyyoooo....conti ronpenya Tuan Nazir Ari Ni.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN