Isnin, 9 Februari 2015

PESANAN BUAT MR ZULKIFLI DAN MAK ENGKU PAHANG



Assalamualaikum wbt dan salam bahagia buat GM Zul Dan GM Mak Engku....

Watikah ini di kirimkan kepada anda berdua berikutan tok malaih nak sms, sebab kalau dah mula sms, maka tu la keje tok sampai 12 jam tanpa stop... haha

Berkenaan keris GOYANG sepasang yang anda tebus dari tok beberapa tahun lepas, Tok tahu ia tidak berguna barang seposen buat anda di sana, makanya dari sanubari tok yang terdalam ini , rasa sayang sebenarnya nak melepaskan, namun memandangkan kesungguhan anda untuk memilikinya , maka tok lepaskan juga.

Kini semenjak semalam tok asyik termimpikan mereka merayu rayu agar di tebus kembali kerana mungkin tidak berserasian dengan diri anda di sana, makanya Tok memohon anda menghubungi sendiri tok di 01121709939 ( Call sahaja ) kerana no ni sememangnya di reka untuk panggilan, kalau sms nanti lambat nak di balasnya, mungkin amik masa berbulan bulan baru dapat di balas.

Makanya di sini sebagaimana anda memperolehinya dulu dari tangan by tangan atau bahasa modennya COD, maka boleh la juga tok ke kuantan sana bagi mengambil dan menebusnya semula mengikut kadar yang anda persetujui.

Tok cuma risaukan kebajikan mereka berdua dan keselamatan anda di sana, itu sahaja. Makanya ia perlulah di tebus demi 2 kepentingan untuk ke dua belah pihak ( pihak Keris dan Pihak Mr Zul Sendiri )

Bagi GM GM yang terbaca penulisan ini, silalah memaklumkan Mr Zul @ Mak Engku untuk menatap dan membaca warkah yang tidak seberapa ini.

Akhir kata, salam kasih sayang buat tok yang jauh di Ganu ni buat Mr Zul dan mak engku di Kuantan sana... ( mcm jauh sgt )... 

13 ulasan:

  1. itu lah sikit kelebihan yg allah bagi kat tok sesungguhnya allah itu maha hebat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Datang kuantan singgah im8 tok,ambe belanje,stimboat&grill kalau kebetulan dgn start operation,planing 15/2 ni start.

      Padam
  2. Dah lama x tulis Surat mcm ni.... Menyentuh perasaang.. Bagai kursani jerang mengisi raksa belikat tn nazir huhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huh tuan bad pun ore ganu ? Hebat surat tok ni memang meruntun perasaan bila baca.

      Padam
    2. Tn Firdaus, kalu gm mokku follow blog tok... Boleh hysteria ning

      Padam
    3. tuan badrul,,huish,,,jgn sebut kuat2,, ....item blum kluar lagi tu,,,sensitif,,,

      Padam
  3. bolah lah saya menatap keris 2 nanti ye tok? hehe :)

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN