Ahad, 22 Februari 2015

BESI LELEH





Ini ialah Besi Meleleh Yang mana gradenya di bawah Leleh Grade lepas, Lihat permukaannya, anda bisa learn... Permukaan berbintik, tidak hitam solid dan tidak mempunyai sinar keperakan ( simbol ia penuh dengan besi ) .

Namun besi leleh.. apa pun gradenya kekuatannya tetap sama, ini merujuk kepada saiz, biar manapun saiznya, kekuatannya tetap sama. Namun di sini kita merujuk maharnya berdasarkan Kualiti permukaan. Bagi yang suka bintik permukaannya , ya boleh di katakan comel.. ianya penggredan kita sebagai manusia biasa sahaja. 

Besi leleh di gunakan sebagai ikhtiar :

Kebal darurat 

Dan Ada yang menyatakannya sebagai Pemagar diri dari di sihir, ya benar juga ..namun ada mantera yang perlu di baca bagi mengakhtifkan Kekebalan dari segi sihir ini. Boleh kita panggil sebagai mentera dan boleh juga kita panggil ia sebagai niat seperti ini :

" Sebagaimana kerasnya Meleleh ini , seperti itu juga kerasnya diriku dari buatan sihir ini, seperti mana Melelehnya asal muasal leleh ini seperti itu juga sihir yang datang ianya luntur dan sebagaimana Lelehnya asal muasal Permata ini"

Ini sebenarnya niat... di baca setiap kali memakai besi meleleh ini biarpun di dalam poket atau di dalam jari. 

Namun kekebalan darurat dari peluru adalah alami dan perlu mengenakan sebagai cincin dan bersentuhan dengan kulit kita


Kod Produk : BSLELEH 21215
Bentuk : Permata Leleh
MAHAR : RM 86

11 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN