Isnin, 9 Februari 2015

PIL BATU





























































Khusus mempunyai kelebihan di dalam rawatan sahaja berikut dari kandungan organiknya :

Pening kepala

Migrain 

Lesu lesu badan

Letih dan xda tenaga

Kelebihan istimewa di dalam menggalakkan selera makan bagi yang tiada selera, masukkan batu ni ke dalam air beukuran 2 sudu biarkan 1 minit dan beri anak anak atau sesiapa yang memerlukan minum, insyallah... kalau dah ada selera makan kena la berbelanja lebih sikit na

Menghentikan Luka jika di tumbuk halus dan di sapukan
( Mujarab )


Kod Produk : GISTANA 8215
Bentuk : Pil Batu
MAHAR : RM 16

57 ulasan:

  1. Balasan
    1. A,KUM TTok
      Payment done sikit lg saya email kat evernoted slip pembayaran.

      Padam
  2. Balasan
    1. Payment done. Skali ngan geliga permohonan. Sori Tok,lmbt update,ghalik pulak kt blog Tok Ni.

      Padam
  3. Balasan
    1. tok maaf bertanya adakah sama gistana barang.baek punya yg dulu dgn gistana ni

      Padam
    2. Nasib baik Tok yg komen....klu x nanti Tuan Nazir yg komen,hu,hu.

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
    4. tn firdaus,,mr.baz di tindih banyak kerja berikutan teja kakanya demam...maka packing pun dia,,pos barang pun dia,,,saya pun tak di layan nya mcm biasa. tapi lepas dia bagi tau baru saya faham...baz kan ada 2 nombor tuan,,,sabaw je la tuan,,,insyaallah ada tu,,technical faulty..ilek brother,,,brother rilek,,,hihihiiii..senyum sikit tn,FN

      Padam
    5. ..ha tu baru saya komen tn.Bad...hihihiii...agen kena tau sikit2 ..hihihii

      Padam
    6. Ohh...Tuan Nazir..welcome. Dah siap ngemas ropenye. Tuan paham x yg Tuan Firdaus tulis Kat atas tu?

      Padam
    7. Alahai Tuan Firdaus,kelakar tul LA. Ye ke Baz pos pil Batu? Kn mlm Ni baru kuar....err...jgn marah Tuan,hu,hu..

      Padam
    8. to all my beloved friend sorry to say that i love u all ha ha ha kasi hilang tension jap berturut turut kena....mau tak tension.

      Padam
    9. Aduhai Tuan Firdaus sahabatku. Nasib baik sy x tergolek kt bwh meja Ni,kelakar tul la. Tuan Nazir dh tergolek2 dh tu.

      Padam
    10. agak agak.boleh ganti nabil tak ? tuan nazir kedai tutup hari apa ? mana tahu terjahkan tak niaga pula dan buka pukul berapa tutup pukul berapa

      Padam
    11. ithinin perintah sultan johor kena tutup...
      buka 11.30am
      close:;NASI HABIS..dlm kol 2-3pm
      tuan bad apa2 pun krana tension ''la ya'' jadi ''layer'' ''sebab'' jadi ''seban''..geram nor tn firdaus kita hari ni...penat kerja latew....tu la kalau ada geliga ....naga...amek...tenaga macam naga gak...dengor ckp orng tua2 beb,,,hihihiii

      Padam
    12. Klu Tuan Firdaus msk, Nabil resign terus. Ooo...isnin tutup naaa... Tok cakap grunaga lg best tu,bukan Tuan Firdaus dh lock Ari tu? Yg rega Tok hepi tu...

      Padam
    13. betul tu terima kasih tok...T.B TUAN PUAN SAMA LOCK HARI TU KAN?

      Padam
    14. blum sampai,,lewat pos..biasa pos 1 hari je...sian ke mr,baz,,,dah la bnyk kerja,silap posting,,kena komen dgn tn.firdaus dlm blog...nok bwat gwane lagi....huhuhuutn firdaus...snyum sikit

      Padam
    15. tn bad,,klamkabut bnor ejaan kawan kita hari ni...@T.B tuan puan pulak dah....

      Padam
    16. Sy Ada lock,Tuan Nazir pn lock gk. Sy dh sampai. Comey gk,lebih kurang gucmani urat n kaler dia. Nape tu jd Tuan puan lak?

      Padam
    17. T.N Itu ejaan orang tengah tension laju jer menaip ha ha ha ha

      Padam
    18. Nape ekk Tuan Nazir??? Mungkin terlalu tension tuuuuu...

      Padam
    19. T.B agaknya tuan nak bernikah.hujung tahun ni kot......hi hi hi gurau jer tu yg jadi tuan puan kalau dialek ganu bunyi apa yer tuang puang ada ker.?

      Padam
    20. Mintak2 mason la mulut Tuan Firdaus. Yap,klu kt Ganu jd tuang puang, Klate jd Tue pue.

      Padam
    21. Masin tu bkn mason. Terpengaruh ni.

      Padam
    22. Ha ha ha dah terpengaruh dah...Aminn.demo la ni diam k.b ko tuan bad. ?

      Padam
    23. LEPAS 15HB , TUAN BAZ AKAN AMIK ALIH KEJE KEJE PACKAGING, tok akan amik 1 tab amik alih keje dia.

      Padam
    24. tn firdaus..nmpk tu...TOK dah re schedule/arrange kerja staff dia....kalau saya senang sya g tolong la,,,,,,macam kat slayang dekat nya..!!!

      Padam
  4. Balasan
    1. Assalamualaikum..tn. Azmi..boleh tak lepaskan satu untuk saya?? Saya perlukan untuk ikhtiar rawat emak saya..kalau tuan tak keberatan..terima kasih..

      Padam
    2. Assalamualaikum..tn. Azmi..boleh tak lepaskan satu untuk saya?? Saya perlukan untuk ikhtiar rawat emak saya..kalau tuan tak keberatan..terima kasih..

      Padam
    3. minta maaf tuan nusantara..sya pun bru buka blog ni..seetlekn kerja dulu..periuk nasi kena jaga...

      Padam
    4. tok saya unlock item 1a...sya lepaskn kat sahabat2..mungkin yang ada lebih memerlukan...silakn lock...

      Padam
    5. as salam tok mat bukti pmbayaran kod produk:GISTANA 8215 5a, referrence no 20341292, saya telah sms ke tn baz 0111-7775251, pada 11.2.2015, 1.32pm, terima kasih...

      Padam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. Asalamualaikum Tok.. Stock Dapur Ada..?

    BalasPadam
  7. TUAN NUSANTARA... Aduhai.. Kalah hamba bila dengar untuk emak.. Hamba unlock untuk tuan. Silakan..

    BalasPadam
  8. Terbaiklah tuan adamfx84.semoga blog tok terus harmoni aman damai selalu.

    BalasPadam
  9. Subhanallah..alhamdulillah..terima kasih tuan adamfx84 sebab unlock untuk saya...semoga allah limpahkan rahmat dan beri ganti yang terbaik untuk tuan..aminn..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tok saya unlock item 1a...munkin ada sahabat2 yang lebih memerlukan...

      Padam
    2. minta maaf tuan nusantara...saya lewat buka blog...selesaikn kerja dahulu...

      Padam
  10. benar tu...tak bermakna bila kita lock menjadi hak kita,,,allah maha mengasihani....syukur blog ni sungguh harmoni...
    (tak macam ada 1 ketika dulu,,,huhuhuuuu)l..dah lupakan pun

    BalasPadam
  11. tuan adamfx84,,,stok dapor ada lagi..pahala dapat pil pun dapat

    BalasPadam
  12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum..terima kasih tuan-tuan yang di kasihi allah sekalian..buat tn. Azmi - saya faham kita semua masing2 sibuk cari sesuap nasi..jadi tak perlu mintak maaf pada saya sebab tuan tak salah apa pun..saya tahu tuan orang yang baik hati..cuma saya nak minta izin maharkan 4A dari tuan adamfx84..walaupun tok kata ada stok dapur tapi saya nak ambil berkat sifat ihsan tuan dengan izin allah swt moga geliga ni akan jadi penawar bukan saja untuk mak ayah saya tapi untuk sesiapa saja yang memerlukan atas muka bumi allah ini..insya allah..Jazakallah..tok..mahar selesai..maklumat dah hantar ke wasup..terima kasih..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN