Rabu, 18 Februari 2015

BID MINGGUAN 18.2.2015







Assalamualaikum wbt semua dan alhamdulillah

Selesai berehat tadi sampai lah ke malam, maaf lewat update G.P ni. Setelah Tok selesai mengasingkan semua mengikut nama nama pemilik. Isteri tok yang melakukan kerja kerja memasukkan ke dalam blog G.Bunian bagi tatapan semua, Then Tok bangun pun ... haha, masih belum siap lagi kerjanya... dan itulah yang 1st dia cuba memasukkan item ke dalam blog ini, sebab tu agak slow motion sikit. Tok tidur agak pulas kerana kepenatan, peliknya tu pun masih ada yang menghubungi melalui handphone seperti tidak mengizinkan Tok berehat dan sebuah robot haha, yang di jawab tu tu maksudnya tok dah selesai istirehat lah... tidur pulas sampai mimpi perang dan tumbuk orang.. kesian kucing yang tidur sebelah jadi mangsa penumbuk...huhu

============================

Baiklah di atas ialah Geliga Raja Mani Gajah dalam bentuk bulat...erm off course bukan di canai tukang tok walaupun tidak mustahil untuk di canai di dalam bentuk dan saiz sebegini. 

Ia berguna di dalam ikhtiar pengasehan dan pelarisan niaga, sebenarnya lebih kepada melariskan diri, jika sudah laris diri orang pun berminat membeli hasil jualan kita dengan izin Allah semestinya.

Owh, sebelum terlupa.. beberapa pembaharuan sedang di jalankan bagi meningkatkan mutu dan kualiti permaharan di Geliga Bunian ini di mana beberapa item terpilih akan di tapakan di dalam buluh..wow... dan ia akan di hantarkan kepada anda sekali dengan buluhnya, jika mahukan item di dalamnya, anda perlu membelah buluh tersebut yang tiada penutupnya. Tujuan adalah bagi menjaga mutu dan kualiti khasiat sesebuah geliga dan permata yang terpilih.... jangan risau... GST sekalipun kita tidak mengenakan di dalam permaharan di sini apatah jika sudah di tapakan di dalam buluh.. cuma mungkin bagi item yang besar dan buluhnya besar, kos pos la kot kena lebih sikit.. dan sejujurnya kos itu boleh anda lihat di resit semasa menerimanya nanti.

==============================

Bid ini di jalankan bagi memberi ruang kepada diri tok berehat barang sehari lagi mihahaha.... Kalau ia di fast Grab, kita akan masukkan lagi item untuk di bida sampai la tok full recharge ok...

QUICK GRAB : 
RM 450



===============

MULA BID : RM 1.00

===============


MULA BID : 18.FEB 2015 / 09.00 AM
TAMAT BID : 19. Feb 2015 / 09.00 AM
( 24 Jam )





PERATURAN

Boleh Quick GRAB

Pengguna Baru GB kurang dan Belum pernah Membeli dengan Kami hendaklah meletakkan nama tanpa bin dan lokasi tempat tinggal mereka ( Cth Azman.Shah Alam )

Bid suka suka Tidak Dibenarkan Dan Id anda akan di Senarai Hitamkan di dalam semua sistem Bid Dan Permaharan Kami

Kenaikan Tidak dibenarkan dalam sen sen

Di dalam Pembidaan 24 Jam ini Pelanggan Tidak dibenarkan berbual bual

Pembayaran Dalam Masa 3 Hari Sahaja

56 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. yeyeyerrr,,,,,sama2 tuan2 group geliga boniyan...bila nak maklum ni...
    pengerusi pertama..la...mana dia...mana dia...
    awak di mana2x..

    BalasPadam
  5. tuan bad,,prriittt pprrriiittt...la....tu mcm kat lorong2 gelap je...hihihiii

    BalasPadam
  6. tahniah skali lagi tuan nazir ahmad.....aik..????

    BalasPadam
  7. yang ni kawan nak buat mahkota pakai time niaga.....

    BalasPadam
  8. tok mat tak full recharged lgi tuu....

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN