Selasa, 26 September 2017

ZAMRUD COLOMBIA









































































Zamrud Colombia ... Kod zambia ..bukan Zambia tau.. zambia ni gelap sikit.. 

Ini ialah asli zamrud terjamin, kalau anda hantar p lab ia tak asli.. bukan RM 1000 ayah akan gantikan, ayah sanggup gantikan RM 5000 jika ianya tak asli. tapi kalau anda was was dan p cek mendapati ia asli, anda kena bagi pada ayah RM 3000 sudah ler ya hahahaha... 


Ini ialah yang jenis terbaik sekali, tengok kecerahan dan kejernihannya, kalau siap cincin boleh la maharkan balik dalam RM 1200-1800 dalam kadar termurah pun. 

Zamrud ..kelebihannya?.... ada 1 hamba Allah Yang Kaya baru baru ini bertanyakan tentang zamrud.. dia berkata bahawa ada 1 Syeikh di Dubai menyatakan kepadanya Pakailah Zamrud untuk menyembuhkan penyakit beliau, penyakit beliau ialah Asma, Paru paru berair dan juga jantung. Ayah pelik juga apa kaitan dengan zamrud... ???

Tapi dah orang tu kata macam tu, dan dia nak memaharkan zamrud dari ayah maka ayah jual... Dengan harga di bawah, terkebil org ini... katanya ayah jual murah.. dia jumpa semacam ini beribu harganya, lalu ayah kata.. harga ni atas peniaga, atas bebanan peniaga, kalau peniaga tu anak ramai mestilah mahal...kalau ayah 1 masa pun ada anak ramai, siap la harganya hahahaha.


Zamrud ini kelebihannya amat bagus di dalam penarikan kerezekian... ni ayah tolak murah... amik la peluang... pastu p cek kat makmal.. ayah jamin, anda akan berterima kasih sangat2 kat ayah dengan harga di bawah ini ,, cuba la kalau x caya....



Kod Produk : ZAMBIA 25917-EB
Bentuk : Zamrud Colombia
MAHAR : RM 90


Maybank 551016691626 My Gemstone 

0127845231
BONDA JJ










0178259540
BONDA ZIE



12 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN