Selasa, 19 September 2017

PERMAHARAN SELAIN MELALUI AKAUN MY GEMSTONE

Assalamualaikum wbt semua dan salam sejahtera.

Permaharan Selain dari Akaun MY GEMSTONE samada Maybank Atau RHB adalah BUKAN dari Pihak GB yang memakai nama GB, Pengaruh Nama Tok Mat GB . Samada dari Staff atau Bekas Staff Tok Mat GB. 

Ada beberapa item kami yang keluar dari Laci Stok tanpa pengetahuan dan wang yang di bayar masuk ke akaun BUKAN syarikat kami. Maka kami mengistiharkan Item item tersebut di HARAMKAN dan akan memudaratkan mereka ( di mahar tanpa pengetahuan ) yang membelinya kerana pengisian Nafas tok masih ada di dalamnya dan hanya Tok Yang Mampu menukar nafas itu menjadi selesa atau nafas senak. 

Urusan Permaharan Kami hanyalah di No :

0127845231 

0178259540 ( DIBEKUKAN Sejak Hari Raya Aidilfitri yang lepas ) 


Selain dari no ini maka di maklumkan bahawa ia bukanlah dari permaharan kami melainkan barang yang Di CURI bagi kepentingan individu. 

Harap Maklom

7 ulasan:

  1. Assalamualaikum Tok. No 0178259540 bkn Mr Baz pakai ka? Alamak

    BalasPadam
    Balasan
    1. tok dah minta dia serahkan semula no tu semenjak 2 mgu lepas dan secara tak bersungguhnya sejak 1 bulan lepas.

      Padam
    2. jangan risau,.. kalau payment masuk ke my gemstone maka takda masalah, kalau masuk selain akaun tu.. mintak maap bebanyak lah

      Padam
    3. Payment mmemang masuk My Gemstone Tok. Cuma ada barang belum dapat n mintak adjust saiz cincin. Jugak mintak Mr Baz buatkan cincin utk GKP. Nak hantar detail kat no hp 0127845231 ka Tok Mat?

      Padam
    4. payment masuk My Gemstone takpa tuan. maksudnya dalam tanggungjawab kami, tapi bab cincin tu bukan urusan kami, memang duit tu di passkan ke mr baz ( duit cincin shj )

      Padam
    5. Ok Tok. Nanti saya pass detail ke dua2 hp

      Padam
  2. Apa kes pulak tok..ish la ni macam2 pulak jadinya..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN