Isnin, 4 September 2017

KEM MISTIK SIRI 2

KEM MISTIK TOK MAT GB SIRI 2 2017 ANJURAN GURU MUDA LONG ZAM 




Assalamualaikum wbt dan dalam sejahtera


Guru Muda Tok akan Mengadakan Kem Mistik yang tok minta. Tok berasa amat tersilap berikrar sedemikian kerana memikirkan murid yang lepas tanpa memikirkan bahawa dari memikirkan murid yang bermasalah, baik tok mencipta murid Baharu.


Namun... Terlajak perahu boleh di undur, Terlajak kata tak boleh buat apa apa. Dan itu adalah kelemahan dan kesilapan tok sendiri.


Oleh demikian di dalam kem tersebut.. Memandangkan Guru Muda tok juga belum mendapat ilmu sepenuhnya termasuk cara penyampaian di dalam kem. Maka di dalam kem itu... di HADAPAN peserta tok akan duduk mengadap Guru Muda Tok dengan niat mengajar beliau, bersuara lantang di depannya dan beliau akan kembali menyampaikan kepada peserta pula ... ini di panggil Khilaf. Secara tak langsung Guru Muda belajar, dan anda juga di ajar . dan anda akan mendengar 2x benda yang sama. 

Dengan itu ia boleh di katakan sebagai KEM MISTIK TOK MAT GB juga di mana tok juga yang mengajar Ilmu kepada GM, dan GM pula mengajar anda...


Tujuan tok muda bangkit semula ialah kerana memikirkan masa yang kita ada tidak lagi cukup UNTUK 10 tahun...kita tiada masa pun walau untuk 5 tahun akan datang. Tok ingatkan 10 tahun itu masanya, namun rupanya ia akan datang dan hadir lebih awal dari itu.


Untuk BONUS peserta yang hadir akan Tok lengkapkan sendiri dengan :

1. Ilmu Pawang Asmaradana ( Ilmu Cintan cintun / Poligami )
2. Ilmu Perang 

Dua ilmu di atas akan tok ajarkan sendiri...ilmu yang tok takleh ajarkan ialah ilmu Ghoib sahaja..ilmu berkaitan tarik menarik ..secara direct... maka itu tugas GM


Kedua dua ini ialah set lengkap dan di dalam kem ini Tok membawa Sebuah perkara yang istimewa untuk anda saksikan insyallah.


Di dalam kem ini juga anda akan di beri pilihan samada untuk memasuki Kumpulan tok atau hanya sekadar kumpulan murid bagi GM long Zam sahaja. Itu Pilihan anda.


LOKASI : RIMBA KELONG ECO RESORT, ULU YAM, Selangor


TARIKH : 6 Hingga 8 Oktober 2017



Untuk Pendaftaran..Sila Hubungi Guru Muda Tok Sendiri... Jangan call tok tau, sebab ni kem dia, dan dia yang anjurkan..Tok Ada dalam Kem ini buat apa yang tok terangkan di atas.


Sila whatsapp 0197649931

10 ulasan:

  1. Seram jer bunyi dia jangka 10tahun tapi berlaku lebih awal

    BalasPadam
    Balasan
    1. yap, tungguuuu saja... nanti dah berlaku, ingatlah kembali apa yang tok kata ini

      Padam
    2. apa yg nak berlaku tu tok...klau betullah dia yg dtunggu2 tu dah nak keluar.insyaallah kami boleh buat persediaan...ada asbab ke tok ajar ilmu perang dgn kedatangannya???

      Padam
  2. Tok ayah.saya nak joinnnnnnnn.

    -Akmal

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah...
    Terbuka dah janji 10 tahun..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum tok..
    Bila ada kem lagi?

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN