Jumaat, 8 September 2017

TOK BERCUTI

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Esok tok akan pergi bercuti bersama 2 isteri tok di Penarek selama 3 hari 2 malam , hari sabtu dan ahad sudah tok masukkan item permaharan.. 

Anda boleh melakukan komen seperti biasa , jika komen belum keluar, sila tunggu .. sebenarnya tok x pasti di sana ada wifi atau tak,, kalau internet lagi lah tok tak pasti sebab kawasan tok bercuti itu ialah kawasan pedalaman dan berdekatan dengan laut. Kalau ada alhamdulillah boleh juga tok membuka komen anda. 

Mesej ke wife tok 0127845231 memang tak akan di jawab lah sampai lah ke hari Isnin , hari isnin dia akan jawab... ahad kan cuti Agong... bukan hangpa ja nak cuti hahaha.. 

Jadi tok minta laluan anda.. kalau ustazah tak balas tu..pepaham saja lah... tok sebenarnya nak bagi 2 isteri tok beristirehat seketika dari kekangan kerja yang menyibukkan.. bagi release tension sekejap. 

Permaharan berlaku macam biasa , GRAB dan BAYAR di akaun syarikat Tok Muda. dan mesej ke no isteri tok akan item belian anda, tapi hari isnin dia balas.. atau kalau dia bosan di sana nanti dia akan balas juga. 

Ini ialah kali pertama tok bercuti bersama isteri isteri selepas tidak bercuti selama hampir 3 tahun.. kalau anda lihat tok p sana sini tu..tu bukan bercuti selagi mesej pelanggan dok di balas kan... 

Ini Kali lah nak bercuti sepenuhnya pun... Tok pun dah banyak kehabisan tenaga mengaktifkan wafaq satu persatu.. tu kalau pelanggan x beli juga..memang teruk lah... nak perhidup satu satu, aktifkan satu satu bukan senang. Penat.. ini pun sekarang tok masih menaip ( jumaat / 3.15am ) ..... hahah sabar je lah.. 

Ok..berjumpa nanti kelak.. doakan tok dan semua wife tok cukup rehat na... 





Assalamualaikum wbt 

12 ulasan:

  1. As'salam tok muda nk bertanya jngan marah na huhu. tok muda ada berapa orng isteri nya tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt.. sbg seorang pawang asmaradana.. tok mempunyai 2 org isteri dan sdgn menuju ke 3. Lagi 1 ada di korea skrg. Tgu balik.. ada apa apa soalan lagi?

      Padam
  2. W'salam...slmt bercuti tok. Relax2, santai dan enjoy jer.

    BalasPadam
  3. Hahaha terbaek tok muda 👍👍👍. Selamat bercuti tok muda. Lme nk tnye GUTS dh tak kluar lgi ke. Huhu

    BalasPadam
  4. Selamat bercuti ayah.

    -Akmal.

    BalasPadam
  5. Selamat pergi dan kembali bercuti tok.

    BalasPadam
  6. assalamualaikum tok. sy nk blajar ilmu. bole x tok bg alamat tmpt yg diajar tu?

    BalasPadam
  7. Selamat bercuti dan beristirehat Tok.......

    BalasPadam
  8. Owh pttlah lah tok x blas......selamat brcuti noh..sya tunggu tok balik...ad urusan dngn tok...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN