Selasa, 19 September 2017

PENGELUARAN DAN PENGHANTARAN





Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua 

Alhamdulillah dan terima kasih kepada semua pelanggan Kami di Geliga Bunian kerana walaupun di dalam beberapa bulan ini pihak kami menerima cabaran di dalam penghantaran dan juga penerimaan tempahan, namun alhamdulillah cabaran itu kami lalui dengan sabar dan oenuh teliti. 

Pada beberapa bulan lepas berikutan pengurusan untuk melakukan pembahagian aset aset Pengurusan Perniagaan dan aksesori ke 2 buah rumah Tok Muda Yang kini ada di Terengganu dan juga di Puchong Selangor .. Biasalah, jadinya caca marba.. ada yang tertinggal lah , ada yang terbawak lah... Dan akhirnya alhamdulillah kini dah selesai semuanya dengan teratur.. Hanya yang tinggal ialah saki baki urusan Tok Muda Sebagai Seorang Khalifah kini.. Yang tu serabut sikit tapi tak apa..ia bukan lah perniagaan ini.. So tak perlulah Di sebutkan. 

Selama peninggalan Tok Muda selama hampir 2 bulan lepas melakukan urusan urusan kumpulan , Bisnes dan juga pertapaan Blog di kendalikan oleh Isteri Tok Muda dan Juga Mr Baz. Apabila pulang Tok muda ke Puchong, keadaan di dalam blog amatlah mengecewakan kerana beberapa barangan siam yang terlarang dan tok tak suka ada di maharkan di dalam blog.. Antaranya item perempuan dok terkangkang.. memang barang tu ada Tok Siam tawarkan kepada Tok Muda lama dulu, tapi Tok Muda Sendiri tak nak ambil barang macam tu. Nanti orang kata kita ni Munafik.. dok bram bram cakap ugama tetiba ada produk perempuan terkangkang... Berhari jugaklah tok muda membebel sebenarnya. 

Item Tok siam ni tuan tuan, ada yang boleh kita pakai dan ada yang tak boleh kita pakai... dan setiap item siam ada kontraknya yang sudah di sediakan Tok Chi ( sami Siam ) paling tidak 1 tahun maka kesannya akan hilang.. Itulah Barang Siam.. Dan ada barangnya yang kesannya kekal.. yang itu ialah dari Tok Siam Sendiri isikan. 

Baiklah . Habis bab tu dan tok nasihatkan bab barang siam ni slow lah sikit ya, tunggu tok sendiri yang uploadkan ia , yang mana tok uploadkan tu insyallah kita boleh pakai sebagai seorang islam... Ni sampai perempuan terkangkang, KEJADAHNYA.... itu baru 1 bulan 2 minggu, kalau tok muda biarkan terus , tak tahu lah apa lagi akan naik... Wang wang juga... tapi batasan kita jaga lah. Laku laku juga tapi biarlah jangan sampai munafik. Jadi untuk item sebegitu juga Tok Muda minta maaf bagi pihak semua admin GBunian yang memegang amanah. 

Lihat Gambar di atas?

Ya.. Tok muda kini beristeri 2...

1 Rumah

1 Kereta

1 Suami

1 Meja Makan

1 Sofa Tonton TV


Dulu Tok Muda di kenali sebagai Pawang Asmaradana..Tapi segan sangat nak pakai nama tu sebab kita pun bini 1 ... hahaha.. Tapi bila di praktikkan dan di olah betul betul, alhamdulillah. Tu hari hampir nak masuk gear 3, Tapi Tok Muda sempat Gostan.. Tak apalah, cukup lah 2... Tapi ya lah..kita ni manusia.. Kalau Allah Kata P gear 3 dan 4..kita nak kata apa?.. benda yang Allah Kata Yes bukan kita boleh nak tahan , ye dak... 

Tapi Alhamdulillah Tok dan isteri Isteri Kami di sini Bahagia, Sorang buat kerja, sorang memasak, sorang Jaga anak Sorang Pack barang..

Dan Yang baharu ni akan di train untuk membantu melakukan kerja kerja packaging dan mengambil tempahan. Menunggu Mr Baz menyerahkan No 01782459540 kepada Tok ... dan no ini akan di kendalikan oleh Isteri Baharu ( Bonda Zie ) 

Insyallah selepas ini Tok cuba akan pecut Turbo akan produk produk kami, insyallah barang siam juga akan ada ( Selected ) 

DANA UMMAH..... Selepas banyak permintaan.. beberapa bulan lepas ( sebenarnya hampir 1 tahun ) tok mencuba untuk menukarkan kembali Ibu Duit dengan Dana Ummah .. Ibu duit Bunian memang dok dapat setiap 2 hari, kekadang kalau tok tak dan...tok yang guna la hahaha.. kalau tok dan... tok maharkan untuk anda. Jadi tunggulah berita akan Dana Ummah ini insyallah . 

Bagi Mereka yang ingin berkahwin 2-3-4 tu ... teringin sangat jadi macam tok.. Memang tok nak ajarkan ilmu Pawang Asmaradana ini . Mahar ilmu ini Boleh tahan Deras.. tapi kalau dah nak kan?.... Kalau mahar deras dia tak leh nak bagi.. mimpi nak nikah 2-3-4?... janganlah.. merbahaya, dunia la ni semua pakai duit .. Jaga yang 1 bagi ok dulu nah, insyallah. 

*Kalau jumpa TMGB di mana mana dengan wife2 jangan gossip TMGB ada skandal pulak noh...

Sekian Sahaja Dari Tok Muda GB
YM Paduka Ayahanda PAY K.L 

9 ulasan:

  1. Tbaik la tok...moga bahgia selamanya..nati mintak ajar ilmu skit tok..tringin jgk...

    BalasPadam
  2. Power tok/tmgb/muda/ayah,👍👍👍 aura tok kuat na. alhamdulillah semoga allah mempermudahkn urusan tok muda in sha allah aamin. 😄

    BalasPadam
  3. Terima kasih tok. Semoga tok sekeluarga berjaya dan bahagian selalu.

    BalasPadam
  4. A'kum tok..item kod GB10 27817 masih ayah belum terima lagi..update payment semua ada pada baz..

    BalasPadam
    Balasan
    1. wslm wbt. ok nti tok minta mr baz forwardkn ke ustz coz item tu xde dgn dia, ada dgn ustz.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN