Ahad, 17 September 2017

GELIGA ULAR SAWA KING HYPER RARE














































































Alhamdulillah geliga ular sawa yang di perolehi dan di berikan bersama ritual Geliga Permohonan, usah risau ia bukan milik sesiapa , ia selalu di berikan pada ketika ritual GP di jalankan, samada ia banyak atau tidak bergantung kepada rezeki Ayah. 

Item ini mempunyai kelebihan karomah yang amat besar di dalam penarikan kerezekian.. baik urusniaga mahupun makan gaji, di permudahkan dengan energy yang ada padanya apa kerja kita laksanakan akan membuahkan hasil dengan izin Allah SWT. 

Item ini hendaklah di pakai sebagai cincin, tiada amalan khusus, barang alami tiada amalan. kalau amalan itu ialah barang isian atau ilmu itulah sebenarnya nilainya..nak jual ilmu segan gamaknya... tak ada istilah jual ilmu, kerana ilmu tiada harga dapat menandinginya sementara wang itu ialah keperluan..bukan kita saja makan nasi kot?.

Geliga ini mempunyai kekuatan di dalam perubatan sihir di mana di rendamkan dan di beri minum, insyallah sembuh

Tok mendapatnya dalam bentuk ini. minta maaf sekarang tok jarang melibatkan pertukangan mencanai dan polish, bukan apa, kerja jadi lambat sedangkan pengeluaran kita hari demi hari insyallah semakin pantas dan laju. 

Barang ini hanya dapat sebanyak ini sahaja, tok tidak menjamin keberadaannya di masa depan

Kod Produk : GUSAWA 27817
Bentuk : Geliga Ular Sawa
MAHAR : RM 260


3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN