Khamis, 21 September 2017

HALIMUNAN


Wafaq ini di gunakan di dalam asbab 

HALIMUNAN

dari musuh... tok sendiri melengkapkan anak anak jemaah kanan dengan item ini. Alhamdulillah semenjak ia disiapkan beberapa hari lepas dengan pengaktifan berlaku beberapa perkara yg membuktikan kelebihannya. Syukur kepada Allah. Sekurang kurangnya usaha tok mengaktifkan semula wafaq yang tidak aktif berjaya di depan mata dengan izin Allah SWT. 

Di letakkan di poket atau kenderaan anda. Boleh di lekatkan terus di kereta anda. 

Kalau anda inginkan jenis tulisan tangan. Sila maklumkan .jenis tulisan tangan ini di gaul dengan air dan kemudian di mandikan kepada kenderaan anda atau kepada tubub manusia sendiri. Ini akan menyebabkan kenderaan anda atau diri anda sendiri akan menjadi halimunan automatok sekiranya memerlukan . Jenis tulisan tangan mana mana wafaq ini bernilai RM 110 dan di tulis oleh ayah atau isteri ayah sendiri dengan tertib penulisan wafaq. Itu kena request ya.


Ada yang bertanya kepada ayah.. adakah penulisan wafaq ini santai seperti tulisan lainnya?

Jawapannya ialah tidak... penulisan wafaq ialah sebuah seni potongan potongan ayat suci yang terpenggal dan menulisnya mestilah di dalam keadaan suci. Pada malam sekian sekian dan jam sekian sekian dan dengan tertib sekian sekian. 

Lagi panjang wafaq .maka ia di panggil wafaq agong. Menghasilkan wafaq agong. Penat dan peritnya hanya sang penulis yang tahu. Dan setiap rajah tidak boleh terpotong kotaknya. Dan ia mestilah sempurna.


Sekiranya anda ingin dan berminat menulis wafaq. Tok menyediakan kelas penulisan wafaq di rumah dengan kadar yuran sebanyak RM 3333.33 serta sebuah muqaddam . Anda akan di kehendaki membaca muqaddam itu sehingga selesai dan kemudian tok akan mengajarkan etika menulis wafaq mengikut keperluan. Jika anda tanya mengapa mahal sangat?... persoalan itu di tanya kembali.. adakah ilmu bernilai walau 1 juta RM?. 

Bila kita memperolehi ilmu.. dari ilmu itulah kita akan memperolehi hasilnya. Itulah ilmu yang mampu di manfaatkan. Malah sehingga ke akhirat dan keduanya bagi mereka yg berminat.. semasa belajar maka tahulah betapa cerewetnya ilmu wafaq. 


Wafaq ini akan menghilangkan diri anda dari pandangan musuh.mudah mudahan beroleh manfaat. 

KEMBALI AVAILABLE 
21.9.2017


Kod Produk : WAFHALIMUNAN
Bentuk : wafaq
Kuantiti : 10 kpg
MAHAR : RM 60




35 ulasan:

  1. Balasan
    1. Wafaq ni x leh lari tuan xda kaki

      Tp tuan kena pakai. X payah tuan lari. Polis x perasan kehadiran tuan insyallah

      Padam
  2. grap 1 tok, tapi maharnya saya bank in pada 26.09.2017, boleh ke tok..

    BalasPadam
  3. Asalam tok klau umur 13 boleh ker belajar buat wafaq....

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia x kira umur. tapi kena kira antara kita dengan Allah mcm mana, sebab menulis wafaq ni bukan main tulis atau main cetak. kalau cetak pun nak kena faham dan ada lafas nafasnya yang kena buat. tok belajar bab wafa1 ni di sarawak ulang alik 3 tahun di kawasan betong sarawak

      Padam
  4. Tok.wafaq ni aktif selamanya ke?

    BalasPadam
  5. bawa masuk toilet boleh x

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN