Khamis, 21 September 2017

ITEM HARI INI DAN PESANAN KHUSUS

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Kes mr Baz sudah di selesaikan dan permaharan yang di bayar ke akaunnya semenjak lebih 1 tahun lepas sehingga kini sudah di jelaskan kembali kepada pihak Kami di My Gemstone dan Mr Baz tidak lagi berkhidmat dengan My Gemstone ( Geligabunian ) mulai hari ini. 

No Hp yang di pakai beliau 0178259540 sudah di serahkan kembali kepada Tok Muda / Tok Mat dan no ini akan di bekukan selama 2 hari, sekiranya anda ingin menghantar tempahan sila hantar ke no 0127845231 atau ke sistem evernote kami . No 0178259540 akan di kendalikan oleh Isteri no 2 Tok Muda selepas hp ini di kemaskinikan. 

Di dalam item hari ini ada beberapa item yang di pusingkan semula kerana kemasukan stok baharu, sila baca deskripsi sebaiknya , ia bukanlah halaman yang di pusingkan dan stok tiada.. stok ada la tu kita pusing balik.

Sekali lagi diingatkan.. Permaharan mestilah di hantarkan bayarannya ke Akaun MY GEMSTONE samada maybank atau RHB...bukan ke mana mana akaun atas nama peribadi. No akaun sudah tertera terbentang di atas header blog ini...sila lihat betul betul. x nampak sila pakai spek mata kot rabun. Dan di atas halaman ini juga ada tertera cara melakukan order dan cara pembayarannya. 

Urusan pengendalian BLOG akan di jalankan oleh tok , isteri pertama dan isteri kedua secara terus tanpa melalui mana mana staff lagi kecuali bahagian penghantaran barang ke pos laju.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN