Khamis, 14 September 2017

GELIGA ULAR SAWA GUNUNG TEBU

























Mana mana Geliga dari ular sawa tidak pernah lagi tidak mempunyai kelebihan pelarisan... bagaimana boleh jadi pelarisan?...

Pernah anda mendengar .. jika ada ular .. buka baju anda dan lemparkan ke arahnya , biarkan ia membelit baju anda dan kemudian melepaskannya... pernah?... tapi mereka melakukan kepada ular Tedung selar.. pantas sekali ular tedung bukanlah jenis ular yang membelit.. jadi perkara ini adalah amat lucu sekali. Sebenarnya konteks membelit di tujukan kepada Ular sawa. Dan baju ini jika di basuh pun, maka akan menjadi pelaris kepada pemilik baju... Ular di zoo boleh?.. ya boleh... beruntunglah mereka yang menjaga zoo, lepas ni boleh jual baju yang d belit ular sawa pada nilai RM 400 sehelai. 


Geliga Ular sawa ini mempunyai kekuatan pelarisan, penyembuhan dan pengasehan dengan izin Allah SWT. Item ini tok perolehi dari Sumber gunung Tebu dan hanya ada 2 ini sahaja buat masa sekarang. Sekiranya anda ingin memintanya lagi sila berikan beberapa hari kepada tok. 

Lokasi tok berada sekarang ialah ( hari ini ) berdekatan Airport KT ( seberang Takir ) iaitu kawasan gerbang terbaharu bagi kerajaan Sunda. Malam ni dan esok nak pulun kawasan ni kalau x hujan dan diizinkan Allah SWT. 


Kod Produk : GB22 27817
Bentuk : G.Ular Sawa
MAHAR : RM 120

Promo Bhai : RM 80

Maybank 551016691626 My Gemstone

0127845231





2 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN