Khamis, 7 September 2017

KHAMIS IALAH HARI WITCH CRAFT

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Di Maklumkan bahawa pada Hari Khamis akan di jadikan Hari Seni Mistik atau nama Omputehnya Witch Craft di mana akan di maharkan item item berupa :

1. Wafaq Pembangkitan

2. Wafaq Tulisan Tangan

3. Azimat Sumpahan ( dari Batu, Daun, Kayu, Pohon Pohonan ) 

4. Item Item yang di Majukan Kelebihannya ( enchanted Item ) 



Untuk Hari ini Tok Mempersembahkan kepada anda Wafaq pembangkitan yakni Wafaq yang mati namun di bangkitkan auranya agar mampu memberi manfaat kepada pemakai. 

Kewujudan wafaq adalah terhad dan ia di cipta semenjak zaman lamanya . Ia tidak boleh di cipta baharu kecuali oleh Pakar Pembuatan Wafaq yang mempunyai pengetahuan tentang setiap huruf dan mereka yang mengkaji sifat sifat manusia melalui Abjad Abjad Arabic. 

Wafaq hanya PANTANG di langkah, masuk tandas boleh, bawa ke lokasi kematian boleh, melawat jenazah boleh kerana ia hanya menyerupai ayat ayat...bukan ayat ayat.. ayat ayat Suci ialah bermaksud yang lengkap dengan baris ayat dan mampu di baca , Manakala Wafaq ialah dari pengertian setiap abjad Dan penyesuaian kepada tubuh manusia. 

Untuk memaharkan wafaq, setiap ahli spiritual mestilah mempunyai asas penulisan wafaq, tertib penulisan dan cara ia di tulis..bukan di tulis sembarangan, dan sekiranya ia di cetak melalui komputer maka sejenis ritual perlu di lakukan bagi mebangkitkan semula energynya.

Wafaq boleh di pakai oleh sesiapa pun dan dari usia berapa pun, tiada kaitan terlarang atau melarang memakainya kecuali untuk di langkah. 



4 ulasan:

  1. Alhamdulillah..lama dah nak aktifkan wafaq wafaq yg di pamirkan namun mati.. tercapai juga

    BalasPadam
  2. Assalam wbt tok. nk tnya mcm mana dgn ukiran@wafaq yg ada di hexagram sulaiman adkh ianya sudah sedia aktif atau ada cara2 utk membangkitkan kelebihannya

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt tuan. Itu sebenarnya bergantung kpd pembuatnya. Mcm tok jual . Tok jual yg mana tok reti bangkitkan sahaja. Yg tok tgk tok x paham. Tok x ambil

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN