Isnin, 25 September 2017

ZAMRUD COLOMBIA




RM 120
















RM 79.00






KELEBIHANNYA ZAMRUD 


Penarik kerezekian

Penunjuk status diri

Wibawa 

Di segani

Jenis ini sudah Tok Isikan Dengan Asma' Penarik kekayaan dari 6 penjuru dunia, insyallah sekiranya anda peniaga, dengan izin Allah anda mampu melihat kesannya 


Zamrud colombia asli.. anda boleh request SIJIL KETULENAN dari AGL ...minta maaf ya, AGL adalah makmal yang di iktiraf sedunia.. mana mana sijil lain dari dalam Malaysia ini sebenarnya hanya boleh di guna pakai hanya sekadar dari dalam Malaysia atau dalam asia. Kekuatan sijil itu mengikut organisasi, siapa yang mengeluarkan, kalau berpengaruh itu lah yang sampai 1 dunia laku. 

Makmal AGL Malaysia ada di Bangsar Kuala Lumpur.. untuk menyemak, barayan rm 50 di perlukan, untuk mengeluarkan sijil bayaran RM 200 di kenakan.. jadi total kos sijil sahaja ialah RM 250..

Apa pentingnya sijil?

1. Buat cincin atau jual batu macam tu sahaja di kedai kedai emas terkemuka atau kedai emas di kawasan anda yang jauh dari kotaraya

2. Org tidak akan mampu mempertikaikannya, jika ada yang ingin mempertikaikan.. pihak AGL akan melakukan tindakan undang undang ke atas mereka. 


Zamrud Colombia ini adalah dari kelas terbaik dan bermutu, airnya berkaca dan hampir jerneh, warnanya memukau . 

Mahar yang tok letakkan ialah mahar mengikut timbangan Carat kerana baru baru ini ada 1 Hamba Allah kenalan dari alam bunian menegur tok.. 

Katanya... "Berniaga apa pun mestilah mengikut timbangannya, jangan melebihi apa yang sudah Allah tetapkan di masyar yakni semua manusia sendiri itu akan di timbang tara akan dosa dan pahalanya"

Itu timbangan HAK Allah.. sedangkan tok hanya manusia , mengapa nak memandai lebih dari tuhan... kerana sikap meLUNSUMkan semuanya dalam 1 harga adalah sebuah perbuatan yang tidak adil. 

Sama juga meLUNSUMkan item seperti delima dan kualitinya di dalam 1 halaman tanpa tok melakukan penggredan.. Hati tok merendah... tok ni bukan apa..

1. Barang kita banyak.. kadang kadang tok sendiri tak sempat nak upload.. tok minta bantuan isteri dan Mr Baz 

2. Tok nak bagi peluang kepada semua org , tapi ya ..masalahnya tyerjadi perebutan dan perkelahian dan ada yang tak puas hati kerana dapat yang x berapa menarik


Maka insyallah.... di halaman hari ini yang tok sendiri upload dan type.. ia akan tok sama ratakan. 



Kod Produk : ZAMCOL A 1607
Bentuk : Zamrud Colombia
Carat : RM 80/Carat
MAHAR : IKUT GAMBAR 
( Mahar Siap Pos ) 

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN