Sabtu, 2 September 2017

CINCIN HYPER RARE DESIGN







Antara Barisan Barisan Set Gedebe Turky yang bakal mengganas di Blog GBunian tidak lama lagi, kesemua cincin ini adalah batu asli dan akan melalui proses ritual tok sendiri untuk mengejapkan kekuatan alaminya dan menambahbaikan aura yang "kepenatan" sepanjang perjalanan ke Negara kita.


Semua item ini di dalam saiz 19-20 sahaja. Saiz tidak boleh tok ubah kerana cincin dari Turky buatannya amat istimewa dan tidak akan mampu di ubah tukang kita di sini melainkan hanya akan mencacatkan ia sahaja, Kerana itu RING SBUGGIES itu amat penting untuk mereka berjari kecil. 

Mungkin akan ada permintaan di luar blog secara offline direct kepada tok bertanya berapakah maharnya .

Maka Tok direct sahaja di sini , Maharnya ialah RM 600 setiapnya... ya semuanya harga sama sahaja tok lunsumkan. Terpulang kepada anda. ini kerana nilai tukaran matawang kita terlalu rendah, harap anda memahami akan masalah negara. Kita steady sahaja, tapi untuk monex exchange..kita teruk sekali iaitu di taraf 4.2 Usd. 

Tok ni order juga sebab terliur di mata tok.. dan tok yakin kalau mata mata tok boleh membuatkan tok terliur, apatah anda, kerana tok seorang yang cerewet , berhalus dan teliti di dalam apa apa pun urusan, termasuklah memilih pakaian diri sendiri. 

Dan cincin ini memang asal muasal untuk di jadikan pakaian tok, tapi jika ada yang berhajat, apa salahnya 





Kod Produk : Ikut dalam Gambar 
Bentuk : Siap Cincin
MAHAR : RM 400

Ini ialah Promo Iduladha



Maybank : 551016691626 My Gemstone


0127845231





1 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN