Isnin, 26 September 2016

GELIGA NENEK NYAI






Nampak huduh?

ya huduh


Ia cuma untuk mereka yang mementingkan kelebihan khasiat sahaja . item ini di berikan oleh Nenek Nyai sebagai medium penawar bisa dan racun di dalam badan insyallah. Barang ini alami sakti dari alam bunian dan bukan isian dan mempunyai kekuatan aura sebagai benteng diri dari sihir dan juga guna guna. Kecuali.......... ya ada kecuali........ kecuali anda yang pinta , anda pelawa, anda di palit direct atau di masukkan dalam makanan direct..minta maaf, benda masuk dalam badan kena pakai benda lain , ini jika sihir, jika sihir racun insyallah boleh di rendamkan di bagi minum. Dapatkan Rawatan Doktor jika penyakit berlarutan.   :)

Sihir yang di maksudkan ialah sihir pengaseh, sihir buat jadi ikut perintah dan menurut.. jika jenis bisa insyallah boleh lagi untuk usahakan menggunakan medium ini . 

Tiada pantangan. kalau buat cincin 1 sebelah kanan dan kiri, tidak kisah mana mana dan mesti kena kulit di mana dalam masa yang sama perlahan lahan racun yang ada di dalam badan melalui pemakanan akan di sedut ( macam LL )


Kod Produk : GNNPAIR 22916
Bentuk : Geliga Perubatan Nenek Kebayan
MAHAR : RM 60

6 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN