Jumaat, 6 Januari 2023

SALAM JUMAAT

 



Salam jumaat buat semua. 

Di hari yang baik ini tok ingin memaklumkan kepada semua bahawa Pada tahun ini Tok Muda akan kembali beraksi di medan umum antaranya :

Kursus Seni Hikmah 

Kursus seni Hikmah ini akan menggantikan Kem Mistik yang pernah tok lakukan dulu dan lama tok tidak lakukan kerana Tok sudah berjanji untuk tidak membuka Kembali Kem Yang bernama Kem Mistik , Jadi sebagai Guru tok menggunakan perkataan " Khilaf " dan menggantikan dengan nama lain dan In Sha Allah Konsepnya juga ada sedikit perubahan.

Permulaan kemungkinan kem ini akan diadakan di Kayangan ( Perlis Indera Kayangan ) dan kita akan mengumpulkan Maksima 50 Org sewaktu permulaan Kursus ini.

Penginapan Peserta akan di tetapkan di sebuah Hotel Yang berdekatan dengan Lokasi Kursus atau jika bilangan bilik kurang kita akan meminta anda membawa khemah sendiri. 

Makan minum Pihak Tok Muda akan sediakan di lokasi Kursus.

Yuran Kursus Yang akan di tetapkan ialah :

RM 350 Shj 
Kos mungkin ada kenaikan kerana kos ini ialah kos zaman sebelum PKP. Tapi anda bersedia Sahaja slm kos ini skrg. Kayangan ni kosnya serupa petaling jaya

Dan kursus akan di jalankan selama 3 hari 2 malam 

Antara Isi Kursus ialah :

Pernafasan Maut 
( Kos Wajib bagi semua peserta )

Pengenalan Kepada Ilmu Perubatan, Jurus, Kerohanian Tenaga dalam , Pengertian Isi Alam Ghaib dan lain lain

Pertapaan 
Pertapaan yang akan di ajarkan adalah pertapaan yang mengikut Panduan Islam Dalam Istilah ( Berkhalwat ) dan faedah pertapaan ini ialah peserta akan mendapat Kelebihan Sabar yang tinggi, Lebih berkeyakinan di dalam kehidupan, Menaikkan aura seri wajah dan tubuh, dan sebagainya.

Terawangan
Peserta akan di bawa ke sebuah lokasi Pertapaan Tok Muda semasa remaja untuk mendalami Kursus terawangan , Ilmu Gentayangan ( Perjalanan ke alam Ghaib ) 


Setiap Kursus mempunyai Peringkat, Kursus Kali pertama ialah Kursus Level Pertama dan kursus seterusnya pada masa akan datang ialah Kursus Level 2 dan seterusnya Kursusu Tahap tinggi 

Kursus Tahap Tinggi Adalah Kursus GURU MUDA dan pada ketika ini Peserta akan mendapat Sijil Guru Muda dan dengan kursus ini peserta Boleh melakukan rawatan mengikut perguruan masing masing, contohnya katakan Anda sebelum ini mempelajari pelbagai kursus namun mungkin Kursus yang anda dalami tidak cukup lengkap setiapnya, Jika di Campurkan di kira sebenarnya sudah ada banyak dan layak merawat tapi sijil merawat tiada, maka dengan Sijil ini anda boleh membuka pusat rawatan sendiri yang berdaftar di atas nama anda untuk membuka Pusat rawatan sendiri. 

Sila Bersedia bagi mereka yang berminat, Tok Muda akan mengistiharkan Tarikh Tetap pembukaan kursus ini 

Berkemungkinan Kursus akan di jalankan pada akhir bulan Ini. Tok Muda akan melakukan perbincangan dengan dengan beberapa Guru Muda terlebih dahulu.


=====================================

RITUAL MINGGUAN

Ritual Mingguan akan di jalankan pada malam ini dan kadar upah adalah seperti di bawah

Ritual Umum : RM 100
Ritual Khusus : RM 170

Alhamdulillah sudah ramai pelanggan yang beroleh manfaat dari Ritual Khusus antaranya mendapatkan pekerjaan dan lulus peperiksaan, mendapat rumah Yang di tawarkan kerajaan yang mana selama ini permohonan kerap di tolak. Dan memudahkan urusan Jodoh dan perniagaan

Pendaftaran di Buka Sekarang dan anda boleh daftar melalui Puan Kai di 

01111701048


=====================================

GELIGA PERMOHONAN

Geliga Permohonan akan di kendalikan Oleh Bonda JJ dan pendaftaran Di bukan sekarang dan ia akan tok jalankan pada 

19.01.2023

Dan Tarikh perdaftaran Akan di tutup pada hari yang sama Jam 6.00Petang. Anda boleh mula mendaftar sekarang dan kadar bayaran masih sama yakni RM 100 ( belum termasuk kos pos ) 

Sila Hubungi Bonda JJ untuk Tujuan Ini

0178259540


====================================

Terima Kasih





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN