Ahad, 8 Januari 2023

PENAWAR AJAIB BATCH 5 SEDANG DI PROSES

 Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.


Berita bagi mereka yang membeli penawar ajaib Minggu lepas. 

Penawar anda akan siap pada minggu ini, maaf atas kelewatan , permintaan yang terlalu tinggi menyebabkan stok cepat habis dan demi menjaga mutu dan kualiti Penawar tok muda harus mengikuti semua langkah langkah pembuatannya. 

Untuk pengetahuan stock pada Cik Diela masih ada 3 liter dan stok bakal siap pada minggu ini di jangka sebanyak 3 liter setengah. 

Pembuatan 1 liter akan memasuki mahar baru iaitu sebanyak RM 800 bagi 1 liter memandangkan tok perlu mendapatkan ekstrak air buluh di tempat lebih jauh , Jika tiada ruas lagi kami akan menggunakan medium cuka epal dan sudah tentunya kos akan meningkat dan maharnya bagi setiapnya akan di kekalkan kepada 100 ml RM 100 dan 1 liter RM 800. 

1 liter tu Banyak tau, mungkin anda memerlukan 1 tahun untuk menghabiskannya. 

Sekiranya anda menyatakan ianya mahal, maka mari kita kira kira ... sebagai contoh supplement anda ambil dari jenis lain :

Perlukan tok muda lakukan perbandingan dengan supplement atau penawar lain yang tak memberikan efect sepantas pengambilan pertama?.. rasanya tidak perlu. Dengan Penawar Ajaib ini pada pertama kami anda ambil yakni sebanyak 1 sudu sahaja anda sudah mula merasa efeknya. 

Sebagaimana yang tok katakan, ianya adalah Strong Blend , melalui proses pengeraman air gula di dalam buluh selama lebih 30 hari dan kemudian di eramkan bersama 3 herba dari Tibet selama 5  hari dan kemudian di eramkan pula dengan herba tempatan harian selama ...selama lamanya. Ia menjadikan Tonik ini sebagai Strong Blend dan ia tidak boleh anda ambil lebih dari 3 sudu sehari kerana ia amat panas dan sememangnya tidak sesuai bagi ibu mengandung dan kanak kanak. Antara testimoni kita perolehi ialah :

1. Mengurangkan selera makan sekaligus menguruskan badan

2. Mengurangkan keguguran rambut

3. Menghapuskan kahak dan batuk 

4. membuang angin di dalam badan 

5. Menguatkan badan

6. Sengal otot akibat luka lama sembuh dengan izin Allah


Kesemua di atas ialah dengan hanya sudu pertama, Jadi jika mahu di bandingkan dengan produk lain, rasanya tidak perlu.

Buat masa ini doakan pembuatannya berkekalan, part nak cari buluh nak peramkan tu lah yang jadi masalah. mungkin tok perlu ulang alik kelantan dengan bantuan Puan kai kerana di kampungnya banyak buluh buluh tua dan besar.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN