Jumaat, 13 Januari 2023

TOK KEMBALI HANDLE BLOG GELIGABUNIAN

 Assalamualaikum wbt dan salam bahagia semua. 

Alhamdulillah selesai tugasan tok di Blog Legasi, kini tok boleh menyerahkan sepenuhnya kepada Puan Kai untuk menguruskan blog Legasinya, Blog Kedaiayahpay yang tok serahkan kepada Anak tok Cik Has pun semalam tok bebel ke dia untuk dia handle sendiri. Dia tak berapa pandai lagi, tok suruh dia datang kebun belajar dengan tok dia asyik sibuk dengan kawan kawan lah, biasa la budak budak. 

Tok agak lama abandon blog GB ini memandangkan tok ada di kebun, banyak khodam di maharkan di Blog legasi, Selepas ini apa apa khodam tanya pada Puan kai , sebab tu ada cust tanya tok soalan item blog legasi, tok cakap, p tanya Puan Kai . Sebab tok dah ajar dia bagaimana untuk uruskan perniagaan ini. Jadi kalau semua nak tanya tok jenuh jugak la, Tok ada blog GB nak kena di uruskan juga. Apa apa aduan baru boleh pm tok bagi semua masalah yang anda hadapi di Setiap blog Grup tok ni ya. Bab soalan soalan dari halaman mereka, itu anda kena PM mereka , jika tak sampai bila mereka akan pandai handle sendiri. 

Setiap halaman yang mereka keluarkan adalah atas kelulusan tok selama ini, sehingga hari ini. Jadi selepas ini adalah pada kebijaksanaan mereka sendiri untuk mengolahnya. Pelanggan tetap adalah pelanggan tok muda sendiri yang tok cari ikhtiarkan sediri melalui iklan iklan di google dan tok persembahkan kepada mereka Sebuah perniagaan yang sudah ada Networknya sendiri ( pelanggan ) tanpa perlu bersusah payah, In Sha Allah. 


Baik, untuk permulaan tok kembali ke blog ini, Khodam akan tok lancarkan dan ia direct dari diri tok sendiri. Semua soalan yang berkaitan dengan Halaman Geligabunian.blogspot.com sila bertanya tok direct 01133012715. jika berkaitan halaman lain tok akan suruh anda tanyakan kepada pemilik blog berkenaan, jika mereka tak tahu mereka akan tanya tok, so di situlah mereka akan belajar dan belajar. Jika mereka hanya tahu maharkan sahaja tapi tidak tahu solusinya maka sampai bila mereka akan belajar?. Pelanggan akan pergi berlalu dengan solusi itu tanpa memberitahu mereka apakah solusinya dan sampai bila pun  mereka tidak akan belajar.

Terima kasih. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN