Ahad, 1 Januari 2023

CINCIN ZAMRUD KALIMANTAN

 




 Alhamdulillah perolehan semalam . Saiz cincin sama. Tok cuma dapat 4 Sahaja ZAMRUD KALIMANTAN ini dan sekarang cuma ada 1 saja.

Tuan tuan sekalian. Berapa harga Batu cincin ZAMRUD KALIMANTAN di pasaran?.. wallahualam tapi ada yg menjualnya sampai RM 200 seunit. 

Di sini pada hari ini..in sha Allah maharnya tidak sampai rm 200. 


Cincin ini tok perolehi Dari gua lanun bukit tok panjang. Ada banyak khazanah di dalam sana Dan alhamdulillah tok org pertama yg melepasi benteng pertahankan Jin yang menjaga. 

Sebelum ini ada org kg yg juga staff tok cerita di atas bukit tu ada gua lanun tempat lanun simpan barang berharga. Ia di sahkan oleh pak long tok yang dulunya pernah berkahwin dengan org bunian bukit tu. 

Banyak rahsia bukit tu yg belum tok terokai..antaranya gua telaga bintang yang kedalamannya entah sampai ke mana. 

ZAMRUD KALIMANTAN ini diizinkan ambil oleh seorang Jin yang menjaga khazanah lanun. Bukan Jin ni khodam BARANG.tapi Ia khodam kepada lanun tuan asalnya dulu. 

ZAMRUD KALIMANTAN ini di kuasakan dengan kelebihan : 

Kerezekian

Penunduk

Wibawa 

Kehormatan

Dan tok boleh isikan Ia dengan apa Sahaja yang anda inginkan asalkan Ia sesuai dengan kedudukan ZAMRUD ini sebagai Batu mulia 

Batu ini kuasakan ya..bukan tok sebut Ia berkuasa... Ia sama ayat penjual kenderaan...cthnya di kuasakan dengan enjin VTEC dsbgnya...jadi tok harap yg jns terlalu sendat kepalanya tu boleh faham apa makna di kuasakan...bukan Ia berkuasa macam Allah taala. Jauh panggang Dari api .


Barang ada 1 Sahaja ya. Jika anda cepat..anda dapatlah... 


Kod Produk: CNCNRUDTAN 
Bentuk : cincin saiz 17
MAHAR : RM 120.99

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN