Jumaat, 13 Januari 2023

KHODAM NAGA EMAS

 



Khodam Naga Emas.. Gambar di atas sama dengan gambar header blog tok sementara legasi dan kedaiayahpay headernya ialah harimau belang dan harimau putih. Menunjukkan Group Paduka yang ada kiri dan kanan apitnya. 

Anda ingat lagi tak tok muda pernah cerita di kerajaan Tok muda ada 1 ekor naga emas, dan kemudiannya ada pasangannya dan setelah beberapa lama kini mereka mempunyai 2 anak Naga emas berjantina lelaki. 

2 Anak naga emas anak anak mereka ini kini sudah tumbuh membesar , mereka tidak perlukan variant atau hibernasi kerana mereka sememangnya berketurunan Naga emas malah mereka tidak perlu bertapa pun untuk Menjadi emas. 

Bapannya Si Naga Emas yang tidak bernama sudah banyak memberi jasa kepada Kerajaan dan diri tok sendiri , malah pada 1 masa dahulu Naga emas ini pernah Melintasi di Hadapan Hotel Grand Blue Wave pada ketika tok baru mendapat ilmu menyerunya ke alam ini, namun keberadaannya cuma sekejap lintas sahaja kerana ia memerlukan fokus yang tinggi lebih tinggi dari menghantar telepati kepada mangsa. 

Waktu itu tok berada di blik tok di tingkat 3 dan melihatnya melintasi Muara sempadan antara Johor dan Singapore .

Kemahiran perangnya juga amat tinggi malah pernah seorang diri mempertahankan kerajaan dari serangan musuh sementara tok berada di alam astral yang lainnya, Ya jasanya amat tinggi dan besar .

Malah darinya juga ramai musuh musuh tenggelam dan hancur baik nyata mahupun ghaib, terima kasih kepada Allah, Tanggungjawab tok muda besar maka di datangkan juga keperluan yang besar untuk kegunaan diri sendiri. Tidak pernah lagi tok muda salah guna ia.

Kini kedua anaknya sudah bersedia untuk mengikuti kursus menjaga Manusia nyata yang sering kali di tindas dari sihir sihir, apatah manusia yang lemah dan tidak berdaya yang tidak nampak serangan musuh ghaib, sebelum ni senang senang mereka serang manusia kerana manusia tidak nampak, kalau nampak pun, senjata pula tidak mencukupi.. Ibarat anda ada night vision di dalam hutan, anda nampak harimau datang menerkam anda, tapi tanpa senjata di tangan Night vision anda cuma sia sia. 

Kerana itu mereka yang ada night vision perlu melengkapkan diri sebaik mungkin.

Nak jadi perawat perlukan banyak jenis pertahanan, contohnya jika kita cuma ada perisai buatan Kayu cengal emas, kita juga perlukan perisai dari jenis besi waja. Gunakan mengikut keperluan. Dan sentiasa merawat semua perisai itu agar kekuatannya terjaga, kayu cara kayu, besi cara besi. 

Sama juga dengan perawat, ada ada pemagar dari jenis amalan, adakah anda sering mengamalkan atau ada time time tertentu anda terlupa?

Time anda sakit?... 

Time anda koma?

Time anda sibuk?

Time itulah anda akan di serang. 

Pemagar amalan perlku di baca setiap hari agar perisainya tetap utuh.

Ada org yang menggunakan senjata ghaib bagi melindungi diri, anda rasa betul ke tu?.. senjata gunanya untuk menyerang, bukan untuk memagar diri. untuk memagar diri anda perlukan sesuatu yang hidup.. sesuatu yang ghaib dan hidup untuk menepis , melawan musuh tidak nampak ini semasa anda sakit, koma, sibuk. 

Ramai perawat begitu angkuh dan berkata , amalan kami sudah cukup..alhamdulillah tok ucapkan. 

Tapi tidak pernah melawat ke guru guru tua yang dulunya perawat... mereka terlantar, hanya biji mata sahaja mampu kekiri dan ke kanan.. ada perawat otai yang tak boleh berjalan lagi, mulut mereka terkumat kamit sambil melihat siling, tepi kiri dan kanan dengan mata terbeliak..kenapa?... kerana itulah sahaja perisai mereka. Jika mereka berhenti membacanya... khuatir mati mereka di dalam keadaan aib, badan di lipat lipat , org yang tak tahu apa apa akan berkata itu dan ini kepada anda, sedangkan anda sebenarnya seorang yang baik , soleh. tapi kerana semasa hujung hayat anda di serang oleh anak beranak jin yang tak puas hati dengan anda... masa muda senang lah tepis sana sini, sebab masih kuat..bila datang tua?. 

Kerana itulah Khodam Naga emas ini tok tetapkan perjanjian meninggalkan tubuh anda di kala roh anda berada di tahap perut, Sudah hampir meninggal dunia atau di kala anda nazak sakarat. Maka mereka akan meninggalkan tuan mereka.

Ini bukan membela..ini bukan SAKA, ini ialah perisai dan khidmat untuk anda semasa hayat. 

Khodam naga ini juga membawa kekayaan....bukan beerti semua khodam naga bagi anda duit, tapi bila anda rawat dan sembuh , org akan datag lagi dan lagi, musuh nak serang tak tembus, anda terus sihat dan dapat merawat manusia lain, anda dapat meneruskan perniagaan anda tanpa gangguan.. Itulah pembawa kekayaan . 

Ada khodam yang makan tuan, bila tuannya kaya, mereka juga ingin menuntut kekayaan ini dengan cara menyusahkan anda lalu anda mulai meminta kepada mereka, pada ketika itu mereka akan meminta minta kepada anda, maka nahhh, di saat itu anda pula jadi khodamnya. 

Kerana itu penyediaan khodam dan pemberian khodam bukan boleh sesuka hati, ada cara dan tertibnya, bukan boleh sembarangan ambil sana sini tanpa tahu punca. 

Khodam ini ada 2 ekor . dan ia dari kerajaan Kota Kayang. Iaitu kerajaan tok sendiri. 

Adakah mereka terikat dengan kerajaan Naga?.. tidak, namun hubungan dua kerajaan ini amat erat dan anda tak perlu khuatir jika anda di serang naga dari kerajaan Naga. 

MAHAR Bagi 2 naga ini ialah 
RM 7000.

Jika ambil 1 sahaja setiapnya ialah 
RM 5000 

MAHAR INI IALAH PROMOSI
Kadar mahar sebenar ialah RM 8000 seekor


Paypal
Kad Kredit/debit


KAEDAH PEMBAYARAN
Option 1
-Pembayaran sebanyak 3x

Option 2
- Pembayaran platform berasingan, Maybank 551016691626, RHB, Touch N Go, Boost

MAYBANK
MYGEMSTONE 5510 1669 1626

 ========================


CARA PAYMENT BARU


Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah

Boost E Wallet


========================


Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya


"Id  Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +60178259540, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama Bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 0178259540 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET




MAE





Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com


BOOST E-WALLET
01111113044 



Touch N Go EWallet




Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Cik Diela Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB





BONDA JJ : 0178259540






CIK DIELA : 0127845231 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN