Selasa, 17 Januari 2023

19HB GELIGA PERMOHONAN

 


Assalamualaikum wbt dan salam bahagia. Di umumkan bahawa Geliga permohonan akan di jalankan di Gunung Pancar Sentul..Bukan Sentul KL ...ia juga di kenali sebagai Gunung Pancar, Tak tinggi pun Gunung ni, Tok tak larat dah nak mendaki, Namun In Sha Allah Ritual ini akan di hadiri Abah sebagai pembantu . 

Tarikh ia akan di jalankan ialah Pada : 

19hb Jan 2023

Masa 

Selepas Isya WI


La ni yang ada dengan tok ialah Puan Kai, jadi anda boleh mendaftarkan diri kepada Puan Kai untuk urusan Pantas dan bayaran masih lagi RM 100 tok ambil sebagai kos upah..kos pos kena tambah sendiri na. 

Apa dia Geliga Permohonan?... 

Sudah ribuan org membuat permohonan melalui Ritual ini sejak kita jalankan selama hampir 10 tahun ini. 

Barang yang anda perolehi ialah Barang yang bersesuaian dengan NAMA anda dan MASALAH ANDA KINI DAN AKAN DATANG, Jangan tanya tok apa masalah hangpa sebab tok bukan time traveler atau Tuhan, Ritual ini tok minta dari Tuhan dan Jika di perkenankan maka akan muncullah Apa sahaja barangan yang bersesuaian dengan masalah anda kini dan akan datang itu, dan apabila sampai masanya masalah anda tu dah takda, ada Khodam Barang ini akan pergi dan ada yang akan stay. Hilang bersama masalah anda. G.Permohonan ini kita lakukan 1 tahun 3x sahaja. Kali ini kita buat di Gunung Pancar , Bogor ya. 

Jika Abah masuk campur , haiii, rasanya benda pelik pelik la hangpa akan dapat, besa la org lama. Org lama ni makin lama makin bisa, kita ni makin lama makin dok hangit hahaha, tok la tu... 

Boleh juga daftar di Nombor tok 

01133012715

1 Lagi ada sesiapa nak request apa apa khodam?... abah nak buatkan tapi maharnya bukan 1 jenis, mahar ikut jenis khodam, Hangpa request tok akan bagitau berapa fidyahnya, kalau setuju, kita jalan, tak setuju takpa, dont be shame, jangan risau na. 

Ok lah , tok penat dah malam ni, nak berehat dah. Jumpa esok malam atau petang pulak. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN