Selasa, 17 Januari 2023

GARUDA.....SAMPAI SUDAH KE BOGOR

 Alhamdulillah setelah melalui perjalanan yang amat roughly akhirnya......... haishhh, akhirnya sampai jugak..  dengan tak tidur malam tadi sebab takut tak terbangun, ni hah baru sampai.. malam dah.. dengan flight delay, dengan kena prank imigresen lagi..aii muka aku ni muka pengganas ke huhu.. tapi alhamdulillah dapat visa stay percuma..hoho.. dia kenal rupanya tok ni siapa, last dia gelak dan cakap dia peminat tok, hakdohh buat saspen betullah pegawai tu... Sebagai balasan kerana tok hampir kena serangan anxiety hahaha, dia bagi 1 sticker visa..org lain cop je dalam passpot.kita dia bagi visa stay ..hoh.. aku nak buat apa dengan visa ni?.. 

Sampai ke Bandara , Kawan se master pulak tak sampai sampai.. alalala. rasa nak pitam dah ni.. amiklah grab juga, grab tak rasmi la hak dok bersepah sekeliling bandara tu. Sempat tidoq 2 round, Pi Rumah "Abah" dulu, abah ni bekas Grand Master la, ada dulu tok pernah tunjuk video dia , nak mengurut dengan abah tapi sebab dah sampai pun malam. berehat la dulu. 

Abah kesian tengok kami keletihan, dengan rasa sikit malu sebab muridnya gagal amik tok, dia bagi 1 Khodam Garuda.. Noh ekau.. Khodam Garuda . Dia kata apa tau " Ambillah khodam ini dan maharkan , biayanya boleh bayar upah master lainnya buat bantuan penarikan."





Berapa tok nak maharkan ni?..Selalu khodam garuda kita maharkan RM 5000 ka 10,000?.. tok lupa dah.. 

Tapi hak ni sebab kita nak pakai dana cepat tok nak maharkan RM 3000 Sahaja. Pembiayaan ini kena masuk ke dalam akaun Saving tok yang Puan Kai pegang, RHB takleh kejap sebab Kad kena telan di mesin ATM semalam di Kangar sebab lupa ambik, seriusly...aku ni memang dah nyanyuk. 

Hangpa tau.. balik dari beris, lepas isi minyak tok jalan terus.. lupa bini p tandas.. lahhh. Mujuq la nampak kok cermin pandang belakang. 

Sebenarnya bukan nyanyuk , tapi amat letih sampai tak boleh fokus dah.. 

Ok lah tok tak mau cerita panjang lah..nih khodam garuda Ni, sapa mau boleh la Maharkan.. 3 hari lagi tok balik la Malaysia, tu pun kalau tak dapat warganera RI ni hahaha. Gurau ja.. ada pulak mai 3 hari terus dapat warganegara.. ehehehe, sebenaqnya Abah ni dia ada 1 murid pegawai besaq Di kantor pendaftaran Warga, Tapi kena bayaq Idr 200Juta.. dapat la 1 kad warga..hoho.. RM 57k dah tu. 

Hak lucu tu tadi tok kata apa tau kat depa... tok suka korupsi Indonesia ni sebab korupsi dia memudahkan org , berbeza dengan korupsi Di Thailand yang menyusahkan org.. bayangkan kalau korang eksiden di Thai, korang jatuh sendiri dalam Longkang...mau mau RM 25k kena ada utk keluaq kes.. takda duit sebanyak tu.. masuk lokap dulu sampai parent mai bagi duit tu.. Jangan buat pasai .. 1 lagi di Thai cukup pantang kalau hangpa langgaq penunggang motorsikal, walau sebenanya penunggang tu yang salah. Naya kalau kena kes tu. 

Ni ulang balik, sapa nak Khodam Garuda tu.. pm tok 01133012715. 

Paypal pun boleh. 

Apa kelebihan dia ?......Berikut Tok muda ambil dari salah 1 Halaman Dari Sini yang di akui Abah sebagai kelebihan yang di sebutkan adalah sama dengan yang di berikannya....



Apabila pemilik khodam Garuda kuning emas sudah menyatu dengan khodam ini akan memiliki karakter pendiam, sabar, lebih tenang dari biasanya.

Tak hanya itu, pemilik khodam ini lebih mengedepankan logika dalam pengambilan keputusan terhadap masalah besar ataupun kecil.

Keistimewaan pemilik khodam Garuda emas akan memiliki kecerdasan, naluri, dan kepekaan batin yang sangat tajam.


Aura positif berbentuk aura kuning emas semakin terpancar dan membawa keberuntungan dalam hal rezeki.

Keistimewaan lain yakni dapat menyembuhkan orang sakit melalui energi yang dimiliki dan dapat memindahkan petir ke tempat lain.

Keistimewaan lain pemilik khodam ini dapat merasakan tanda-tanda bahaya serta pandai mengatur strategi mengatasi bahaya tersebut.

Inilah keistimewaan pemilik khodam burung Garuda sehingga sangat tidak mudah untuk memiliki khodam bangsa Garuda terutama khodam Garuda berbulu kuning emas

khodam yang sangat langka, dimiliki oleh orang Indonesia yaitu Khodam Burung Garuda.

Di Indonesia pemilik khodam burung Garuda berkisar 10-20%. Khodam ini bisa saja berasal dari benda bertuah yang di titiskan pada titisannya.

Bisa pula dipilih langsung oleh khodam burung Garuda.

Terkadang orang dengan khodam burung Garuda tidak menyadari keberadaan khodamnya.

Orang yang dicintai khodam burung Garuda memiliki tatapan mata yang sangat tajam, bisa jadi setajam mata burung Garuda.

Zaman nenek moyang dulu, untuk memiliki khodam burung Garuda sangatlah sulit.

Jika ingin memilikinya dengan ikhtiar sendiri bakal pemilik perlu berpuasa dan menjalankan beberapa ritual yang sulit , namun pada zaman ini Sebangsa yang memilikinya sebanyak 10-20% ini ingin melepaskannya kerana faktor usia dan juga anak anak mereka yang sudah kian menginjak moden dan tidak mempercayai hal hal ghaib lagi. 

Oleh demikian ia di berikan atau di maharkan kepada mereka yang berminat untuk memilikinya bagi menjadi pembantu di dalam kehidupan mereka sepanjang hayat.

Nilai di atas bukan nilai sebenar tapi tok muda meletakkan pada nilai itu kerana untuk segera mendapatkan dana bagi di berikan biaya kepada para master di Bogor untuk membantu tok muda di dalam upacara Ritual penarikan. 


8 ulasan:

  1. Alhamdulillah.. terbaik tok khodam garuda. Khodam langka indonesia. Dengan izin Allah sudah banyak memberi jasa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah tuan Jebat pernah memilikinya tak silap tok. Ambik 1 lagi tuan , boleh buat partner dia, kesiannn hidup sorang2 haha.

      Padam
    2. Haha. dia syok jd single rider tok. Tgh aim naga emas. In sha Allah moga ada rezeki.aamiin.

      Padam
    3. haha in Sha Allah. Naga tinggai 1 ja nah, 1 dah di tebus Tn Arip semalam depan depan tok

      Padam
    4. termasuk tuan ada lagi 3 org dok tanya dan berminat tuuuuu..

      Padam
  2. In sha Allah tok. Tahniah Tn. Arip. Bukan senang nk dpt yg emas.

    BalasPadam
  3. Mmg target yg emas2 je ni....tp tgh aim golden dragon tu....tgh usaha nk kmpul dana ni...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN