Sabtu, 27 Oktober 2012

TASBEH KIYAI HJ LEBAR EDISI-2






Assalamualaikum wbt

Seperti yang di janjikan Kiyai Hj lebar Kerajaan Berlumut, Tasbeh yang menjadi rebutan Para pelanggan , malah posmen yang hantar barang pun sanggup mencuri tasbeh ini.

Link Berkaitan :

Sila lihat link di atas... stok kali ini di datangkan dengan 99 biji dan tambahan hulu tasbeh menjadikannya 100 biji tanpa " kaf " di setiap 33 biji, ianya khusus untuk zikir para waliyullah dan ahli sufi, insyallah..

Kehebatan tasbeh ini yang tiada tandingan kerana ia diperbuat dari Batu lahar volcano , auranya yang panas dan dingin mampu untuk melindungi pemiliknya dari anasir2 serta makhluk halus yang ingin menyesat serta mengganggu pemilik.. semuanya dengan izin Allah swt jua.

Perlu di ingat bahawa kehadiran tasbeh ini amat jarang keberadaannya , melalui upload pertamanya pada 30 Ogos 2012, dan kini ia muncul kembali... 

Tok mendapat beberapa panggilan dan sms yang bertanyakan mengenai tasbeh ini, namun tok pun dah lupa siapakah gerangannya, jadi sukar untuk tok menyimpan untuk mereka, kerana itu sms telah di berikan kepada anda awal siang tadi bagi memaklumkan lebih awal dan berharap anda bersedia menunggu Jam 12 malam.

Tok uploadkan awal kerana sekarang tok berada dengan 2 sekutu Tok di JB, insyallah Seorang sekutu tok ni ada minyak pengaseh ampuh... boleh bertambah sendiri juga dan ia adalah minyak permohonan alam kayangan. Ada 1 sahaja.

ANDA BOLEH MULAI LOCK DAN MEMBAYAR ITEM INI ( TASBEH ) MULAI JAM 12 MALAM WAKTU MALAYSIA ..

SEBARANG LOCK SEBELUM MASA INI ADALAH DILARANG

JIKA ANDA BANKIN SEBELUM JAM 12 , WANG ANDA AKAN DIKEMBALIKAN DAN TEMPAHAN ANDA DIBATALKAN

Hehehe, sebab tok dah janji Ianya bermula jam 12 malam, harap semua Faham



MENGAPA ANDA PERLU MEMILIKI TASBEH INI 

Ianya didatangkan oleh Kiyai Hj Lebar sendiri dari kerajaan Gunung Panti ( boleh scan kalu x percaya )

Ianya pernah digunakan oleh para waliyullah di alam bunian selama beratus tahun sehingga ribuan tahun kiraan alam manusia

Auranya yang tersangat luar biasa dan dari alam Bunian menjadikannya Sebagai tasbeh Berkecuali dari Tasbeh alam Manusia , Tok boleh katakan ianya amat kuat dan kehebatan khasiatnya memang tidak akan terduga


Kod Produk : TASBEHHJ
Bentuk : Tasbeh 
MAHAR : RM 256
Kuantiti : 10 Unit

1 unit untuk Tuan Rafhan Sebab Hak dia dah kena curi posmen masa penghantaran lepas


QUICK GRAB ADALAH DI ALU ALUKAN


Link Berkaitan :






37 ulasan:

  1. Balasan
    1. sama sama tuan, janji ditepati, senin kita hantar kat tuan ya...sampul full secure heeeeee

      Padam
    2. hati2... sebab alamat yg sama... posman yg sama gak hantar...

      Padam
  2. Balasan
    1. Tn Iann tolong lock semula...masa tuan x dikira. maaf..he he he
      Mat

      Padam
  3. Salam tok,grab 1...esok pagi transfer rm...

    BalasPadam
  4. salam tok, saya lock 1

    mirol kl

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam tok,payment nt sy update pada tok..
      tq..mirol kl

      Padam
  5. Lock...setel payment sy update pd tok..tqvm...

    BalasPadam
  6. Sori tok mat jam dekat tempat sya dah kul 12

    BalasPadam
  7. tok sy lock 1.....azmilokun bahau

    BalasPadam
  8. Tok Mat, mahar melalui maybank2u dah dihantar :)

    BalasPadam
  9. Alo tok mat br sat ni sy dah bankin utk tasbih k.hj.lebar ref no:1709518280

    azuann9

    BalasPadam
  10. As salam Tok, mahar telah saya transfer ... terima kaseh... Amal..

    BalasPadam
  11. Tasbeh dah Di bankin 6 utas tmasuk janji lama 3 utas.tinggal baki 1 utas lagi...

    PERINGATAN:TASBEH TGL 1 LAGI BLM BERBAYAR

    BalasPadam
  12. Salam,kenapa sy nk trnsfer maybank2u tgh daily maintenance...tok simpan untuk sy ye tok...

    BalasPadam
  13. Balasan
    1. Sapa dulu dia dapat...rezeki ..maaf tn mohd faizal kalau ikut masa sekarang saya boleh potong Q nii tapi...tn lebih berhajat..insyaallah moga berkat..Amin
      Amer

      Padam
    2. Tq tn amir,sy memang berhajat sgt2....

      Padam
  14. mmg lah sbb lepas kol 12 mmg semua offline....terpaksa lah bayar esok pg lepas jam 6 pagi kalu xsilap....yg dh transfer tu mmg awal ckt sblm maybank2u offline....

    BalasPadam
  15. Salam Tok Mat lock saya satu dan tlg confirmkan ya. TQ Dr Salihin KL

    BalasPadam
  16. Salam,saya dah cuba trnsfer maybank2u...x bejaya jugak...kalau ada jodoh saya dgn tasbih tu esok lpas subuh saya transfer...mintak maaf banyak2 semua...

    BalasPadam
  17. Salam tok mat , lock satu utk saya: iqbal ipoh

    BalasPadam
  18. Itulah. Tok pun x perasan maybank ttp jam 12. Yg mana tau drg bankin seminit seminit dua.

    Insyallah yg sampai pada kita baru 12 utas. Semua sekali ada 21 utas setahu tok. Insyallah haji akan bagi lagi. Lupa nak bagitau. Yg mana dah dapat haji mintak sedekahkan fatihah dekat dia sekali sahaja. Itu saja dia minta dri tuan tuan. Insyallah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam tok,kalau subuh esok masih ada,lpas subuh sy trnsfer rm ye tok...mtk maaf byk2...

      Padam
    2. Salam tok mat. Dh berbulan sy pakai tapi x diberitahu sedekah fatihah. Hu hu.

      Padam
    3. kih kih kih, yang ni dia mintak tuan, yang lepas boleh, tak mintak pula dia... takpa nak sedekahkan pun takpa.ambik berkat

      Padam
  19. klau betul posmen tu ambil..xlama le dgn barang curi tu.dunia dunia

    BalasPadam
  20. Ulasan page ini akan di tutup.... bagi yang belum dapat, bagi yang dah bayar dan belum dapat, sila tunggu 2-3 hari lagi, untuk seisi 10 utas ini , jika ada yang belum terima tok mintak bersabar pasai esok tok kena p tg balau nak uruskan chalet dan makan minum untuk Kem seminar yang akan dijalankan... insyallah...

    Untuk yang nak , dan belum tranf, tok nasihatkan agar jangan tranf lagi , sebab takut terlebih dari 9 unit akan datang lagi, kalau dah berbayar 10 org, mana nak cari lagi 1 kan... jadi tunggu barang ada dulu, yang dah terbankin tu, tok dah save kan , bila barang ada... yang dah terbankin tu terus akan dapat barang mereka.

    Yang belum bankin, jangan bankin lagi, takut terlebih org yang bankin, haru jugak tok nanti ya

    Ok ulasan di tutup

    BalasPadam