Khamis, 18 Oktober 2012

G.RADEN GAJAH PATIH




Seriusly ini bukan nama gelaran semata mata, nama sebenar yang tok perolehi dari alam sana, insyallah... 

Bermula page ini sehingga lah habis selesai upload malam ini untuk semua geliga akik akik rare ini ... semua diperolehi dari alam sebelah.... 

Minggu lepas depa ada buat event, jadi banyak jugaklah putera puteri dam panglima yang datang meraikan, majlis bercukur rambut bagi anak Sultan Raja emir sebenarnya, alhamdulillah.

Dalam masa tu, apa lagi.. tok ambil peluang la jika ada antara mereka yang ada membawa apa apa buah tangan untuk tok di sini .

Permata Raden Gajah Patih ini bukan be-erti Patih Gajah mada era majapahit nu, tidak tuan tuan heheh, lain orang ni, jangan silap.

Raden Gajah Patih ini ialah seorang Dato Temenggung dari sebuah kerajaan dari selatan Singapore, ada 1 kawasan, tok tak kenai tempat tu... tapi kalau bagi peta, tok boleh tunjukkan kedudukan kerajaan depa dalam peta kita.

Jenis ini tok lihat ialah jenis akik jenis banyak warna juga , nak kata garut... tok takut jadi karut pulak hehehe... tok tak berapa faseh nama nama omputeh bagi ni, atau nama nama dalam kamus yang di bagi profesor2 tu semua... tok cuma tau bab mistik dan memperolehinya secara mistik...insyallah.

Kelebihannya :

Menyeberangi lautan tanpa masalah

Kewibawaan dalam angkatan

Senang cakap.... bagus buat navy


Kod Produk : RGPatih
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 106






Tok Mat : 017-825 9540

No Akaun MAYBANK ( MY Gemstone )

5510 1669 1626

1 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN